arthur har fået mellemørebetændelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2008

linemus

Jeg har læst et sted, at man ikke kan rose dem for meget, så ros du bare videre. Jeg kommer selv til at sige: Jeg gider ikke du gør sån og sån... Øv, for det er bare blevet hans stadard svar: Jeg gider ik' (eller NEJ). Det lyder godt, at det går bedre for jer. Håber det varer ved. Her går det godt nok op og ned, men jeg er også bange for, at farens fravær har haft stor betydning - han har kun været hjemme til aftensmad/putning 2 aftener de sidste 12 dage pga. han tager motorcykelkørekort + arbejde (er heldigvis hjemme lør/søndag og så er det slut med teori). Sebastian svinger enormt meget, lige pludselig er han bare sur og tvær. Jeg prøver også at sige "jeg vil ha..." og jeg kan da se på ham, at han pludselig studser lidt over det, inden han så bare siger Nej. Men jeg må blive ved og se om det virker. God bedring med Arthur! Knus Line - der har haft en hyggelig morgen med overdrevet tålmodighed... indtil turen ned til bh'en, der så lige skulle tage over ½ time (det tager 6 min. i alm. tempo)... tænkte meget grimme ord, som jeg ikke engang kan få mig til at skrive her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Knus Line - der har haft en hyggelig morgen med overdrevet tålmodighed... indtil turen ned til bh'en, der så lige skulle tage over ½ time (det tager 6 min. i alm. tempo)... tænkte meget grimme ord, som jeg ikke engang kan få mig til at skrive her...[/citat] Og først nu fandt jeg ud af at bh'en står for børnehave.. hehe. Godt nok har jeg hængeboobes, meeeen en ½ time alligevel - naaah.

Anmeld

11. april 2008

linemus

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Knus Line - der har haft en hyggelig morgen med overdrevet tålmodighed... indtil turen ned til bh'en, der så lige skulle tage over ½ time (det tager 6 min. i alm. tempo)... tænkte meget grimme ord, som jeg ikke engang kan få mig til at skrive her...[/citat] Og først nu fandt jeg ud af at bh'en står for børnehave.. hehe. Godt nok har jeg hængeboobes, meeeen en ½ time alligevel - naaah.[/citat] Ha ha ha - så er jeg vist en værre mor, når jeg sender Sebastian afsted i bh hver morgen 8D

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

hahahahahahahahahahahahha ja vi sender også alexander i bh hahahaha sikke noget

men ja ½time... dt kan tage laaaang tid. og især de dage man bare gerne vil være færdig!!

i morges var xander heldigis en engel(haha aj , men han opførte sig mest pænt)
så her vr det godt.
men ja her er dt også meget op og ned... det er nok bare alderen, som de kloge siger... var sebastian også fra august??

Anmeld

11. april 2008

linemus

September, så de er næsten jævnaldrende. Puha det er til at få spat af, når han først skal bruge 10 min. på at vælge køretøj derned (EFTER vi er gået, så vi må gå hjem igen), og så skal hver en sten drejes på vej derned, og han skal høre, hvad alle dem vi møder laver. Pludselig kan han ikke cykle mere, og vil ikke trække den og vil ikke gå selv og der er alt i vejen. Det bedste er at løbe om kap derned, men det er altså lidt hårdt med en tvil.barnevogn, selvom pigerne synes det er skideskægt. Nu har jeg fået svigermor til at følge ham hjem i dag, så så slipper jeg for turen hjem, der er endnu længere, fordi han er træt eller ikke vil hjem eller har ondt i benene eller ingen fødder har osv... Godt at høre at vi ikke er de eneste med sådan et barn - så bli'r det lidt nemmere og så er der vel håb forude (selvom svigermor påstår det bliver værrere når han bliver teenager - hun ved da også lige hvad hun skal sige for at hjælpe). Knus Line

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

hahahahahahaha han lyder præcis lige som alexander... haha ingen ben har, det ku han sgu også finde på at sige her....
men var vi gået og han derefter bestemte sig for et køretøj, så gad jeg ik gå tilbage... så er det med at finde på noget andet at snakke om hehe
men har da nogle gange måtte ha en motorcykel liggende under barnevognen.

hver eftermiddag når jeg henter ham, så skal han samle sten og kaste ud på marken. og så står han bare stille og kaster.. så må man jo pænt stå der og glo;)

Anmeld

11. april 2008

linemus

Forresten Karina... Hvordan har I fået Alexander til at sove middagslur? Har han været stoppet med det og så startet igen? Og hvad med i børnehaven? Jeg kom til at tænke på det, fordi Sebastian virker dødtræt. Nu har han godt nok været lidt syg med feber man-onsdag, men han har haft to dage nu, hvor han bare har grædt over det mindste, og han har røde rander under øjnene hele tiden. Inden aftensmaden faldt han i søvn i en stol, og da jeg vækkede ham græd han i en halv time og ville bare sidde ved mig, mens jeg spiste. Tilsidst ville han endelig sidde selv og begyndte så at spise, da vi andre (mig og babyerne) var færdige. Da vi var gået op, faldt han i søvn igen på sofaen. Hm... måske han kommer for sent i seng, nu hvor jeg er alene om at putte dem alle... Nu må vi lige se hvordan weekenden går... (sikker en masse pladder, jeg sidder vist og "snakker" til mig selv).

Hvor bor I forresten i Horsens? Jeg studsede lige over, at han kaster sten på marken... så er det nok ikke inde midt i byen. Min far er fra Horsens, så jeg har familie der og i Stensballe.

- Line

Anmeld

11. april 2008

ivfmarie

linemus skriver:

så jeg har familie der og i Stensballe.

- Line

Min storebror og hans kone bor i Stensballe - verden er lille :)

Anmeld

11. april 2008

linemus

ivfmarie skriver:

linemus skriver:

så jeg har familie der og i Stensballe.

- Line

Min storebror og hans kone bor i Stensballe - verden er lille :)

Ja, hvor sjovt :)

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

ja han var stoppet.. men så snakkede jeg med xander om at det ville være bedst for ham. så vi startede et par gange om ugen. og nu sover han næsten hver dag.
da vi havde snakket om det der hjemme, snakkede vi sammen om det med bh næste dag, og så sov han bare der omme.
han er meget rarere at være sammen med nu.

jeg bor i søvind, så ikke helt i horsens. det ligger faktisk meget tæt på stensballe:D

og ak ja vi har mange marker her ude8D

hvor bor i??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.