Forresten Karina... Hvordan har I fået Alexander til at sove middagslur? Har han været stoppet med det og så startet igen? Og hvad med i børnehaven? Jeg kom til at tænke på det, fordi Sebastian virker dødtræt. Nu har han godt nok været lidt syg med feber man-onsdag, men han har haft to dage nu, hvor han bare har grædt over det mindste, og han har røde rander under øjnene hele tiden. Inden aftensmaden faldt han i søvn i en stol, og da jeg vækkede ham græd han i en halv time og ville bare sidde ved mig, mens jeg spiste. Tilsidst ville han endelig sidde selv og begyndte så at spise, da vi andre (mig og babyerne) var færdige. Da vi var gået op, faldt han i søvn igen på sofaen. Hm... måske han kommer for sent i seng, nu hvor jeg er alene om at putte dem alle... Nu må vi lige se hvordan weekenden går... (sikker en masse pladder, jeg sidder vist og "snakker" til mig selv).
Hvor bor I forresten i Horsens? Jeg studsede lige over, at han kaster sten på marken... så er det nok ikke inde midt i byen. Min far er fra Horsens, så jeg har familie der og i Stensballe.
- Line
Anmeld