arthur har fået mellemørebetændelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. april 2008

ka li ja

vi tog til vagtlægen i går efter 3 dage med feber og hoste fordi vi havde mistanke om lungebetændelse.. men nej, vi måtte "nøjes" med mellemørene...
godt det blev opdaget.
så nu får drengen spacer 2 gange om dagen for at tage hosten. og penicilin 2 gange daglidt.
så må vi håbe vi snart er ovr det hele...

og for at det ikke skal være løgn. så er min com lige gået i lort. så ALT hvad jeg havde gemt på skrivebordet og alle mine foretrukne er VÆK!!!!!! for helvede i satan da også... . det er jo mit liv der er der...
nå nej:$

haha nå men vi har også lige haft alexanders stue på besøg i haven i dag.
de går tur hver torsdag og i dag sagde jeg til dem at de da kunne kigge forbi. hold op de var søde. de har gravet huller og flyttet rundt på jord osv.
tror xander var stolt over at kunne vise hans have frem:D

nå lidt herfra. nu vil jeg til at æde go dansk smørrebrød. har lige været en tur oppe ved fru.vase(delikatesse mutter her i byen) og tømme biksen uhmmmm.

karina - med delvis nyt hår8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2008

ivfmarie

Åh nej - søde lille Arthurmus. Godt at det blev opdaget. Og sikke da noget møj med compen. Du har ret - det er jo det meste af ens liv der ligger der på skrivebordet og flyder. Der er vel ikke nogen billeder der er blevet væk? Det er simpelthen vores skræk - så vi gemmer på to computere OG brænder cd'er. Mmmmm, smørrebrød! Det lyder lækkert, men er forbudt her - jeg har sgu lige taget 1½ kilo på på to uger! Så du står den på stram diæt - og jeg kan jo ikke motionere de næste lange tider med min klumpfod. Knus og god bedring til lille skattemand!

Anmeld

10. april 2008

Nadi

Nej hvor træls for Arthur og jer. Håber snart han er frisk igen, så rigtig god bedring til ham :) Og hvor kan jeg godt forstå Alexander har være pavestolt, dejligt at det var en god oplevelse. Uh glæder mig helt til Oliver bliver så stor (L) Og hvor er det typisk at hele lortet så skal gå ned! Men Ivf og jer andre hvis du er bange for at dine billeder bliver væk eller huset skulle brænde eller com'en skulle blive stjålet så I mister jeres billeder så kan man gemme dem hos et firma på nettet. De gemmer de første 1000 billeder kan man få gemt gratis. Jeg kan jo selvfølgelig ikke huske hva hjemmesiden hedder, men undersøger det lige. Jeg har nemlig også selv total noia over hvis vores billeder skulle gå tabt på en eller anden måde. -Nadia

Anmeld

10. april 2008

Nadi

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Nej hvor træls for Arthur og jer. Håber snart han er frisk igen, så rigtig god bedring til ham :) Og hvor kan jeg godt forstå Alexander har være pavestolt, dejligt at det var en god oplevelse. Uh glæder mig helt til Oliver bliver så stor (L) Og hvor er det typisk at hele lortet så skal gå ned! Men Ivf og jer andre hvis du er bange for at dine billeder bliver væk eller huset skulle brænde eller com'en skulle blive stjålet så I mister jeres billeder så kan man gemme dem hos et firma på nettet. De gemmer de første 1000 billeder kan man få gemt gratis. Jeg kan jo selvfølgelig ikke huske hva hjemmesiden hedder, men undersøger det lige. Jeg har nemlig også selv total noia over hvis vores billeder skulle gå tabt på en eller anden måde. -Nadia[/citat] keepit.com ellers kan man Google [grøn]gem digitale billeder [/grøn] og så kommer der flere sider op

Anmeld

10. april 2008

Loggidut

aj hvor er det bare træls for ham, vi må da håbe det er ok snart...lol...hvordan står det til med opdragelsen af den store...er du stadig i panik?

jeg krydser fingre for at haven snart er sig selv, og at feberen falder

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

aj hvor er det bare træls for ham, vi må da håbe det er ok snart...lol...hvordan står det til med opdragelsen af den store...er du stadig i panik?

han er heldigvis ved at ha det bedre i dag. dejligt

mht alexander så tør jeg næsten ikke skrive det.... men det går bedre(7-9-13)
jeg har brugt meget dt der med at sige jeg vil ikke ha og jeg vil gerne have. det hjælper i de fleste tilfælde.
og så lader jeg ham lege det han vil. har ikke altid været så go til bare at lade ham gøre hvad det passer ham, men hvorfor ikke. så lange han ikke ødelægger noget. og ikke kommer til skade.
så vi krydser fingre for det går over.
pluds han er begyndt at sove til middag. det kan vi mærke har seriøs virkning ;o)

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

ps har godt hørt det der med man kan gemme billeder på dn side, men kan ikke lige li tanken om at andre folk har mine billeder....

vores ligger på en ekstern harddisk..
men den er selvfølgelig i samme rum som com.. så hvis her brænder er det slut med dem

Anmeld

11. april 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

Loggidut skriver:

han er heldigvis ved at ha det bedre i dag. dejligt

mht alexander så tør jeg næsten ikke skrive det.... men det går bedre(7-9-13)
jeg har brugt meget dt der med at sige jeg vil ikke ha og jeg vil gerne have. det hjælper i de fleste tilfælde.
og så lader jeg ham lege det han vil. har ikke altid været så go til bare at lade ham gøre hvad det passer ham, men hvorfor ikke. så lange han ikke ødelægger noget. og ikke kommer til skade.
pluds han er begyndt at sove til middag. det kan vi mærke har seriøs virkning ;o)

jeg var faktisk lidt spændt på at høre om den lille sætning også kunne hjælpe lidt hos dig...jeg kan bare huske hvor forbavset jeg var da Christian pludselig kunne tage input til sig, uden vrøvl og bøvl...
fedt en middagslur virkede...jeg håber det kommer til at gå fremad!

og dejligt at feberen er ved at være på retur, det er sgu så synd når de små ikke kan klare mosten!

Anmeld

11. april 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

..jeg har brugt meget dt der med at sige jeg vil ikke ha og jeg vil gerne have. det hjælper i de fleste tilfælde.

Jeg glemte helt at skrive det til dig forleden dag, men vi bruger netop den "metode" og vi diskuterer aldrig med Freja om hvorfor det er som det er. Det kan godt være at hun bliver ked af det - men der er aldrig nogen diskussion. Men! jeg vil lige advare imod at bruge formuleringen "jeg gider ikke at du ..." Den har Freja fanget, og bruger konstat sætningen. Og det lyder bare så grimt når en bette unge siger "giiiiider ikk" hele tiden...
Og jeg tror også at det er vigtig at lade ham gøre noget han selv finder på - uden at irettesætte ham for tit. Hvordan ville du have det hvis du blev irettesat eller skældt ud hver gang nogen henvendte sig til dig? Trælst, ikk? Så husk endelig at kommentere når han gør noget godt. Og ROS ham, børn elsker at blive skamrost :D.

Marie - der pludselig lyder som en pædagog (det må være pillerne der snakker) 8D

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

jamen nogle gange er jeg bange for han blir rost FOR meget..
vi ville jo gå meget op i ham så han ikke lev jaloux over at vi fik arthur.. og det har betydet t han har fået MEGET opmærksomhed... så tror det må være svært at det ikke er helt på samme måde nu....
men syntes selv jeg er rigtig go til at rose ham.

nej det der med man ikke gidr hører ordene fra ungerne igen kender je. jeg siger aldrig jeg gider ikke. men jeg siger tilgengæld, for helvede da. eller for fanden...
og nej det lyder ikke pænt fra en 3 årig.. han er nu go til lige at rette på mig frdi jeg bander i stedet for selv at bruge ordet hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.