Celleforandringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2017

Anonym

Jeg havde også atypiske celleforandringer for et måneds tid siden. Jeg kom så til gynækolog og fik lavet en biopsi. Den viste nogle celleforandringer og han anbefalede keglesnit. Jeg valgte dog ikke at tag imod tilbuddet og får istedet taget en ny celleprøve om 6 mdr. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde også atypiske celleforandringer for et måneds tid siden. Jeg kom så til gynækolog og fik lavet en biopsi. Den viste nogle celleforandringer og han anbefalede keglesnit. Jeg valgte dog ikke at tag imod tilbuddet og får istedet taget en ny celleprøve om 6 mdr. 

Hold da op - hvordan kan det være at du ikke tog imod det? Jeg ville helt sikkert være for bange for, om det udviklede sig  

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Anonym trådstarter

Ena skriver:

Jeg havde celleforandringer for ca. fem år siden, fik et keglesnit og gennemførte derefter vaccinationsprogrammet og der har intet været siden. Samtlige af mine veninder har været igennem det samme, og ingen har haft det siden. Jeg kan godt huske, hvor bekymret man bliver, men set tilbage, var det ikke så slemt. Det gør ondt i nogle dage efter operationen, men det værste er helt sikkert alle tankerne. Så lige nu går du igennem det værste, men det er snart overstået 

Har helt misset din kommentar - Tak for den

Håber og glæder mig så meget til det er overstået. 

Kan du huske hvor lang tid der gik inden du fik svar? 

Den her weekend er bare gået ENORMT langsom, og kan slet ikke forestille mig at vente i 14 laaaaange dage  

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hold da op - hvordan kan det være at du ikke tog imod det? Jeg ville helt sikkert være for bange for, om det udviklede sig  

Jeg havde også først sagt ja men da jeg så selv så svaret på biopsien så synes jeg at det var for drastisk også valgte jeg og vente og se hvad der sker.

derudover er min kæreste læge og han viste det til overlægen på den afd der laver keglesnit hos dem og han mente heller ikke det var nødvendigt 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Ena

Anonym skriver:

Har helt misset din kommentar - Tak for den

Håber og glæder mig så meget til det er overstået. 

Kan du huske hvor lang tid der gik inden du fik svar? 

Den her weekend er bare gået ENORMT langsom, og kan slet ikke forestille mig at vente i 14 laaaaange dage  

Det kan jeg faktisk ikke huske - desværre 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde også først sagt ja men da jeg så selv så svaret på biopsien så synes jeg at det var for drastisk også valgte jeg og vente og se hvad der sker.

derudover er min kæreste læge og han viste det til overlægen på den afd der laver keglesnit hos dem og han mente heller ikke det var nødvendigt 

Okay så forstår jeg det lidt bedre. Man får simpelthen hele sit resultat at se? Må jeg spørge hvilket svar du fik? Skriv gerne privat hvis det er. 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Okay så forstår jeg det lidt bedre. Man får simpelthen hele sit resultat at se? Må jeg spørge hvilket svar du fik? Skriv gerne privat hvis det er. 

Man kan selv se det på Sundhed.dk - så det er bare og logge ind med sit nem-id. Jeg havde nogle cin1 og nogle cin2 forandringer 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Man kan selv se det på Sundhed.dk - så det er bare og logge ind med sit nem-id. Jeg havde nogle cin1 og nogle cin2 forandringer 

Ja, selvfølgelig �� Min hjerne er bare stået lidt Af i dette forløb. Tak 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja, selvfølgelig �� Min hjerne er bare stået lidt Af i dette forløb. Tak 

Det kan jeg godt forstå - selvom det ikke hjælper så meget så er jeg sikker på det nok skal gå

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.