Anonym skriver:
Du vil ikke blive vurderer som en dårlig mor fordi du beder om hjælp. Og du har brug for hjælp. Om det så er nogen der tvinger dig til lægen så du får åbnet op.
Det er skide hårdt at kæmpe for at handicappet barn. Jeg har set mine forældre kæmpe i 30 år - for kampen stopper ikke når børnene bliver voksne. Min mor er jævnligt nede med stress og depression, men er heldigvis blevet god til at bede om hjælp. Som søster til en handicappet har jeg ikke skulle kæmpe kampene, men jeg er også påvirket af det den dag i dag.
Vi har erfaret at der er stor forskel på kommunerne. Nogle kommuner har langt større forståelse end andre.
Men inden du kan kæmpe for dine drenge, må du kæmpe for dig selv. Du kommer ikke ud af det uden professionel hjælp...
Ja, jeg ved det godt. Jeg sys bare det er svært - for tit ved jeg ikke selv hvad der er galt. Jeg har svært ved at mærke det.
Men jeg kan samtidig heller ikke være i det her mere, jeg kan mærke i alle situationer hvor høj min puls er, selv når jeg sover fyre den afsted så jeg vågner med hovedpine om natten.
Det er røv frustrerende at blive ved at kæmpe mod dem, også fordi det ikke gør nogen forskel..
Jeg har heldigvis for nogle mdr siden fået en bisidder, der er med til alle møder, og snakker i telefon med rådgiveren osv. Hun kender selvf til det hele, og ved også godt sådan nogenlunde hvordan jeg har det. Hun er rigtig god til at give råd og vejledning. Hun er meget politisk aktiv, så hun kæmper netop for handicappede børn af samme kalibre som mine drenge, derfor hjælper hun mig.
Hun tager de væreste diskutioner osv med dem, men rådgiveren kimede mig ned flere gange om ugen, hun begyndte at råbe af mig osv. Derfor tog jeg mit simkort ud, for at undgå det stress.
Men det har bare intet hjulpet - tvært imod
Jeg sys det er en enorm faliterklæring at hun har 'overtaget' så at sige. Men den del kan ikke være anderledes lige pt.
Anmeld
Citér