Jeg giver selvf ikke op på børnene, jeg kæmper til det sidste for at hjælpe dem!
Sagen er den, jeg har brug for at tømme hovedet nu. Mit hoved er stoppet helt til, og jeg kan ikke finde ud af noget mere.
Jeg har to drenge, begge med flere diagnoser.
Men kampen om retfærdelighed, og hjælp til mine drenge er eddermame hård, hårde end jeg nogensinde i min vildeste fantasi havde troet.
Jeg har i længere tid haft flere sager kørende i kommunen, men får ingen svar, ingenting.
Jeg opgiver nu, og finder ud af det på anden måde, uden deres hjælp.
Men jeg er ødelagt, jeg er panisk - for hvad sker der nu? Mine drenge har det svært, og det samme har jeg.
Jeg sover ikke ret meget, og har tabt mig mange KG de sidste mdr. Jeg har KONSTANT hjertebanken, uro i kroppen og hovedpine. Jeg vågner om natten med hovedpine fordi min hvile puls er alt for høj. Jeg er helt færdig. Min mand tager PT det store ansvar med vores børn, og jeg ja jeg laver intet 
Jeg kan ikke kende mig selv mere, og jeg kan ikke sortere noget i hovedet. Jeg glemmer ALT. Jeg har pillet mit simkort ud af min mobil for over 14 dage siden, for at få ro (Institonerne har selvf min mands nummer) men det hjælper ikke.
I dag har jeg sendt en mail til min rådgiver at jeg er nød til at stoppe nu, og jeg trækker mine ansøgninger tilbage. Jeg kan vitterligt ikke mere, jeg kan ikke kæmpe mere, jeg føler mine børn falder ned mellem mine finger . Min ældste søn er 10 år, så det er ikke en kamp der startede i går, men for 9.5 år siden.
Hvad søren skal jeg gøre? Og hvad skal jeg gøre med mig selv? Jeg føler jeg er ved at dø, jeg føler ikke jeg kan få luft. I dag er helt slemt, og jeg har influenza symptoner (feber OL) og jeg har hverken feber eller noget, men det føles sådan. Jeg ligner en zombie. Jeg er total done!
Anmeld
Citér