Kjole til bryllup. Elsker eller hader?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2017

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Jeg kan godt lide kjolen, men vil også sige, at den ikke passer til et bryllup - og i kirken er den no-go (men det er jo ikke sikkert, at det er et kirkebryllup).

Det er lidt sjovt, at du spørger, når du nu ikke er i tvivl om, at den sagtens kan bruges til det bryllup, du skal til - altså hvis svarene preller af på én, hvorfor så spørge.

Jeg spørger ikke om den er passende til et bryllup. jeg skriver at jeg kigger på kjoler fordi jeg skal til bryllup. Men ikke kan finde ud af om jeg kan lide denne eller ej. Intet om, om den er passende ift længde udskæring eller andet blot om det er en pæn kjole eller ej. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

23. oktober 2017

Tommelise

Profilbillede for Tommelise
Anonym skriver:

Jeg spørger ikke om den er passende til et bryllup. jeg skriver at jeg kigger på kjoler fordi jeg skal til bryllup. Men ikke kan finde ud af om jeg kan lide denne eller ej. Intet om, om den er passende ift længde udskæring eller andet blot om det er en pæn kjole eller ej. 

Ok på den måde.

Jamen jeg synes da, det er en pæn kjole - nu er jeg også ret glad for rødt - men den er alt for kort. Hvis den var lidt længere, kunne jeg godt finde på at tage den på - men aldrig til et bryllup.

Anmeld Citér

23. oktober 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes den er flot og sexet. 

Anmeld Citér

24. oktober 2017

flowerpot3

Profilbillede for flowerpot3

Jeg synes ikke så godt om kjolen. Den er for vulgært for min smag, men jeg er ogsaa mere til den fine, elegante stil. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+