Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tommelise skriver: Jeg kan godt lide kjolen, men vil også sige, at den ikke passer til et bryllup - og i kirken er den no-go (men det er jo ikke sikkert, at det er et kirkebryllup). Det er lidt sjovt, at du spørger, når du nu ikke er i tvivl om, at den sagtens kan bruges til det bryllup, du skal til - altså hvis svarene preller af på én, hvorfor så spørge.
Jeg kan godt lide kjolen, men vil også sige, at den ikke passer til et bryllup - og i kirken er den no-go (men det er jo ikke sikkert, at det er et kirkebryllup).
Det er lidt sjovt, at du spørger, når du nu ikke er i tvivl om, at den sagtens kan bruges til det bryllup, du skal til - altså hvis svarene preller af på én, hvorfor så spørge.
Jeg spørger ikke om den er passende til et bryllup. jeg skriver at jeg kigger på kjoler fordi jeg skal til bryllup. Men ikke kan finde ud af om jeg kan lide denne eller ej. Intet om, om den er passende ift længde udskæring eller andet blot om det er en pæn kjole eller ej.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg spørger ikke om den er passende til et bryllup. jeg skriver at jeg kigger på kjoler fordi jeg skal til bryllup. Men ikke kan finde ud af om jeg kan lide denne eller ej. Intet om, om den er passende ift længde udskæring eller andet blot om det er en pæn kjole eller ej.
Ok på den måde.
Jamen jeg synes da, det er en pæn kjole - nu er jeg også ret glad for rødt - men den er alt for kort. Hvis den var lidt længere, kunne jeg godt finde på at tage den på - men aldrig til et bryllup.
Jeg synes den er flot og sexet.
Jeg synes ikke så godt om kjolen. Den er for vulgært for min smag, men jeg er ogsaa mere til den fine, elegante stil.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128