Kjole til bryllup. Elsker eller hader?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2017

Ciss

Profilbillede for Ciss

Den er rigtig fin, men alt for sexy til et bryllup.

I mine øjne.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

23. oktober 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Den er alt for kort!

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Mortilah

Profilbillede for Mortilah

Det er en sjov kjole. Jeg kan godt lide den. Men den er for kort til bryllup, synes jeg. Selv hvis det hedder Cocktail kjole, så bør den stadig nå ned til knæet eller under knæet..:-) 

Anmeld Citér

23. oktober 2017

koeapabshicar

Profilbillede for koeapabshicar

Jeg har stemt "go" fordi jeg synes man skal komme i det man selv har det godt i :-) Da jeg blev gift kom folk i både korte og lange kjoler.

Jeg synes du skal tænke på hvilket bryllup du skal til og hvem det er ved. Skulle du til bryllup ved mig ville jeg synes din kjole var fantastisk!! Men der er nogle der går mere ind for traditionerne når det kommer til gæsternes påklædning. 

Kan du evt spørge bruden/gommen om der er en dresscode? Om de har særlige ønsker ift længde osv? :-)

Anmeld Citér

23. oktober 2017

ChesireKitty

Profilbillede for ChesireKitty

Da jeg blev gift havde min mor en lignende kjole på, bare i sort "virvar" i stedet for rødt og uden ærmer.

Så jeg kan ikke se problemet

Anmeld Citér

23. oktober 2017

2017morigen

Profilbillede for 2017morigen

I min bog så det simpelthen for meget hjemstavns nederdel til et bryllup. Men spørg bruden havd hun mener. Hun kan jo have andre grænser end jeg og flere andre herinde

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Thea14

Syntes det er en super fin kjole - bare ikke til et bryllup. Den er både for kort, uanstændig og "frisk" til en så højtidelig begivenhed.

En rund fødselsdag, havefest eller måske nytår ville jeg syntes den var helt fin til...

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Anonym trådstarter

koeapabshicar skriver:

Jeg har stemt "go" fordi jeg synes man skal komme i det man selv har det godt i :-) Da jeg blev gift kom folk i både korte og lange kjoler.

Jeg synes du skal tænke på hvilket bryllup du skal til og hvem det er ved. Skulle du til bryllup ved mig ville jeg synes din kjole var fantastisk!! Men der er nogle der går mere ind for traditionerne når det kommer til gæsternes påklædning. 

Kan du evt spørge bruden/gommen om der er en dresscode? Om de har særlige ønsker ift længde osv? :-)

Hehe, kommentarerne om at den er for kort, preller ret meget af da det netop er sådan et bryllup hvor det ikke er fine traditioner og hvor "anstændigt" påklædt ikke er en ting. Det er sgu lige før jeg tror bruden kunne finde på at troppe op i noget væsentligt kortere  

jeg tager mig mere af om folk synes den er pæn eller ej - som kjole, og uden at tænke den ind i sammenhængen. Det skal jeg nok selv afgøre om jeg synes den er passende til  

Anmeld Citér

23. oktober 2017

snuskesmor

Nogle steder er rød kjole no-go til bryllup. Det "signalerer" at man har knaldet med gommen.

Svigermor havde rød kjole i vores 

Måske check med en native?

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Tommelise

Profilbillede for Tommelise

Jeg kan godt lide kjolen, men vil også sige, at den ikke passer til et bryllup - og i kirken er den no-go (men det er jo ikke sikkert, at det er et kirkebryllup).

Det er lidt sjovt, at du spørger, når du nu ikke er i tvivl om, at den sagtens kan bruges til det bryllup, du skal til - altså hvis svarene preller af på én, hvorfor så spørge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+