Kjole til bryllup. Elsker eller hader?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Go eller Nogo

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.323 visninger
23 svar
14 synes godt om
23. oktober 2017

Anonym trådstarter

Jeg kigger på kjole til et vennepars bryllup. Jeg bliver ved at komme tilbage til denne kjole, men jeg ved simpelthen ikke om jeg elsker eller hader den? hvad tænker i? Den er jo ret anderledes, men er det på den gode måde? Jeg kan ikke beslutte mig. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

23. oktober 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg vil hverken stemme go eller no-go.

Jeg synes den er super fin, men jeg er vokset op med at man skal være "anstændig" til bryllupper, og så skal kjolen gå til knæene eller længere.

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Anonym trådstarter

jeg vil hverken stemme go eller no-go.

Jeg synes den er super fin, men jeg er vokset op med at man skal være "anstændig" til bryllupper, og så skal kjolen gå til knæene eller længere.

Så kommer jeg til at dø det bliver et utrolig varmt bryllup, det er ikke i dk  jeg tænker faktisk at ærmerne kan blive problematiske ift varmen selvom de er hullede. 

Anmeld Citér

23. oktober 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes den er ret sjov og fin!!

Jeg ville nok foretrække den uden ærmer, hvis det ku lade sig gøre, da jeg ville dø af varme! Vh Stine 

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Så kommer jeg til at dø det bliver et utrolig varmt bryllup, det er ikke i dk  jeg tænker faktisk at ærmerne kan blive problematiske ift varmen selvom de er hullede. 

ja, så kan det godt give problemer. 

men som sagt, jeg synes det er en rigtig fin kjole. 

Anmeld Citér

23. oktober 2017

anonym12

Profilbillede for anonym12

No go, den er for kort

Anmeld Citér

23. oktober 2017

ErDetSnartNU

Profilbillede for ErDetSnartNU

Jeg synes den er fin, men for kort. Derfor ville jeg selv sy noget matchende stof på underkjolen så den blev lidt længere ��

Anmeld Citér

23. oktober 2017

FruStolpe

Profilbillede for FruStolpe
Anonym skriver:

Jeg kigger på kjole til et vennepars bryllup. Jeg bliver ved at komme tilbage til denne kjole, men jeg ved simpelthen ikke om jeg elsker eller hader den? hvad tænker i? Den er jo ret anderledes, men er det på den gode måde? Jeg kan ikke beslutte mig. 

Den dækker jo dårligt ballerne 

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Den dækker jo dårligt ballerne 

Okay. Jeg synes nu den er lang bagpå. Men hvis du mener underkjolen så ja, den er kort. Men jeg synes alt det røde virvar slører ret meget. 

Men uanset, så bliver det nok ikke den når jeg er sådan i tvivl. Skal jo helst føle mig godt tilpas Og jeg tror også ærmerne bliver alt for Varme dernede.  

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Thilde86

Profilbillede for Thilde86

Synes den er alt for kort til et bryllup. Jeg har altid lært at kjolen skal gå til knæene eller længere ned og ikke må være alt for udfordrende, da man ikke skal tage opmærksomhed fra bruden. Synes den der er alt for kort under yderkjolen, den dækker jo ikke engang ballerne rigtigt.

Hvis det bliver et meget varmt bryllup, så ville jeg, hvis jeg var dig, finde en kjole der gik til knæene eller lige under (det er jo stadig en kort kjole) og så uden ærmer eller med et korte ærmer, så den er køligere for dig der og du kan holde ud at have den på. Så kan du jo have en bolero eller lille cardigan med til armene, hvis det kunne blive nødvendigt i løbet af aftenen/natten.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.