Hvor længe med ny kæreste inden barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
18 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg har allerede en datter fra tidligere forhold som er 3.5 år. 

Jeg er interesseret i at høre hvor længe i var sammen med en ny kæreste, før i fik barn sammen? 

Kh

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

22. oktober 2017

Anonymor

Profilbillede for Anonymor
Anonym skriver:

Hej 

Jeg er interesseret i at høre hvor længe i var sammen med en ny kæreste, før i fik barn sammen? 

Kh

Jeg har to børn fra tidligere. Når den lille ny kommer til verden har vi været kærester 2 år og 7 mdr. 

Anmeld Citér

22. oktober 2017

Anonym

Uh jamen for at være ærlig, så blev jeg gravid en af de første gange vi var sammen seksuelt i august måned.

Jeg troede ikke jeg kunne blive gravid, så jeg valgte at beholde og vi skal nu være forældre til maj. Min beslutning, men han er heldigvis super støttende - selvom det er sindssygt tidligt! 

Anmeld Citér

22. oktober 2017

MorTil4<3

Profilbillede for MorTil4<3
Mine børn er mit et og alt
Anonym skriver:

Hej 

Kh

vi havde været sammen i knap 1 ½ år da vi blev gravide 

Elsker mine børn 

Nick fra 2010 

Lukas fra 2012 

Tvillingerne Jonas og Kamilla 2015 

Anmeld Citér

22. oktober 2017

Anonym

7-8 måneder....

Jeg har først haft kærester, hvor jeg ALDRIG havde reelt lyst til at få børn med dem. 

Men jeg vidste det barn med ham her. Jeg var den bedste udgave af mig selv. Det er jeg stadig her 3 1/2 år efter. Også selvom vi fik et barn med handicap. Så det har i min verden intet med hvor længe man har været sammen. 

Anmeld Citér

22. oktober 2017

Venterpålillesøster

Profilbillede for Venterpålillesøster

Vi havde været kærester i lidt over 3 år da barnet blev født 

Anmeld Citér

22. oktober 2017

Anonymor

Profilbillede for Anonymor
Anonym skriver:

Hej 

Kh

Jeg ved ikke om det er mig eller de andre der misforstår. Men jeg forstod dit spørgsmål som at du ville vide, hvor længe man havde været sammen med sin kæreste før barn, når man havde børn fra et tidligere forhold. Er det rigtig forstået? 

Anmeld Citér

22. oktober 2017

Anonym

Vi har begge børn fra tidligere. Var sammen 5 mdr før jeg blev gravid og 9 mdr efter dét kom fælles barn. Bedste beslutning nogensinde. Alt er perfekt. Men det var da en “chance” vi tog. 

Anmeld Citér

22. oktober 2017

Anonym

Wow!! Jeg er imponeret over hvor tidligt nogle af jer har turde at kaste jer ud i barn med ny mand.  Det skal ikke tolkes negativt!

Men i min verden var det bare så hamrende vigtigt at vi kendte hinanden godt. At mine to børn fra tidligere forhold blev tryg og glad ved min kæreste og omvendt. At børnene ikke blev overset pga. skilsmisse. Dog har vi i vores tilfælde et lidt usædvanligt godt forhold til mine børns far. 

Der gik 1,5 år før vi flyttede sammen, hvilket selvfølgelig også begrænsede os i at se hinanden. - jeg var jo enlig forsørger og der er nogle forholdsregler der skal overholdes, hvilket vi gjorde en dyd ud af, da det igen var vigtigt for os(mest mig) at være sikre på hinanden, når der også var børn involveret. 

Vi venter nu vores første fælles barn, min kærestes første barn og når baby kommer, har vi været kærester i 6 år. 

Tro mig, jeg har været ulidelig skruk, men er også glad for al den tid vi har haft sammen og hvilket fantastisk bånd mine børn og min kæreste har skabt til hianden. 

Og endnu engang. Det er MIT valg og MINE tanker, så det skal bestemt ikke forstås som en løftede pegefinger eller som om at mine valg er bedre end andres! 

Anmeld Citér

22. oktober 2017

Anonym

Min datter var 6 måneder gammel da jeg fandt sammen med en ny. Hendes far og jeg gik fra hinanden cirka midt i graviditeten.

Min datter er nu lige fyldt 3 og min MAND og jeg har en søn på knapt 11 måneder sammen. Der er 2 år og 2 måneder imellm mine to børn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.