farve på skoene.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2017

Tommelise

Profilbillede for Tommelise
Anonym skriver:

Jeg har fået snakket med bruden - der har snakket med brudepiger - og hun forklarede at hun havde en dårlig dag og var helt vildt stresset.

Brudens mor og svigermor har ændret på stort set alt de kunne få fingrene i; bordpynten skulle pludselig være hvid, champagne & elfenben og blomsterne skulle pludselig være hvide roser i stedet for.

Det var jo godt, at de fik snakket om det.

Hvis brudens mor og svigermor styrer hele showet, så kan jeg måske godt forstå, at det er lidt svært for bruden. 

Min søster og min veninde blev gift med to måneders mellemrum, og de havde helt uafhængigt af hinanden købt ens brudesko. Det syntes de begge var ret sjovt. Det er mange år siden. Dengang var det ikke særlig almindeligt, at der var voksne brudepiger (det ved jeg heller ikke, om det er i dag).

Jeg havde for øvrigt selv hvide sko på til begge bryllupper (gys tænker jeg i dag, for jeg synes ikke rigtigt, at hvide festsko er pæne undtagen på en brud eller en konfirmand).

Ja, ud fra mine tidligere indlæg, kan man jo også sige, at det var dumt af mig at købe hvide sko - det indrømmer jeg blankt - men min søster var ikke sådan en, der havde travlt med at koordinere alting i farver og den slags. Jeg tænkte bare, at det lød, som om bruden i TS´s tilfælde gik meget op i farverne på brudepigernes kjoler, og så tænkte jeg, at det var naturligt, at hun også gik op i farven på skoene.

Det var ikke noget problem for min veninde eller min søster, men hvis det havde været det, så ville jeg aldrig insistere på at gøre dem kede af det.

Men godt at der fandtes en løsning, så begge blev glade.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. oktober 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Jeg har fået snakket med bruden - der har snakket med brudepiger - og hun forklarede at hun havde en dårlig dag og var helt vildt stresset.

Brudens mor og svigermor har ændret på stort set alt de kunne få fingrene i; bordpynten skulle pludselig være hvid, champagne & elfenben og blomsterne skulle pludselig være hvide roser i stedet for.

Godt at de har fået snakket sammen og at der er kommet fred og tingene, på den front!

Synd at det er blevet så stressende for hende, med alt den anden indblanding!! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+