Jeg ved jo ikke, hvad TS´s egen holdning er, men hun skriver:
"En af de andre kom så med et par helt hvide sko, der minder meget om hendes egne sko - hvilket vi alle har vidst hun skulle have på, fra første dag vi så på kjoler".
Man skal være forsigtig med at tolke, men den der sætning "hvilket vi alle har vidst".
Når man ved, hvordan brudens sko ser ud, så er det da for ubetænksomt - for du ikke at sige dumt - at købe nogle næste mage til.
Det ville ikke betyde noget for mig, hvis jeg skulle giftes. Men mange kvinder har drømt om deres bryllup, nærmest siden de var små og nyder at være "prinsesse for en dag".
Jeg har selv nogle lidt vanskelige fødder og kan ikke gå i hvad som helst, men det kan simpelt hen ikke passe, at man ikke kan finde mere end ét eneste par sko, man kan bruge. Så må man gå i forskellige butikker.
De andre brudepiger har åbenbart godt kunnet finde ud af at købe sko i andre farver.
Måske er det bare vigtigt for netop denne brud, at hendes outfit er helt unikt på hendes bryllupsdag. Hun regner nok kun med at skulle giftes én gang. Derfor behøver hun ikke være en primadonna.
Bruden har sagt, at hun er ked af det - og når man så nægter at finde noget andet, så er man i mine øjne "dumstædig".
Anmeld
Citér