farve på skoene.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
IenFart skriver:

Hvis hun kan blive ked af farven på en brudepiges sko, så tør jeg ikke tænke på, hvor minutiøst resten af brylluppet er planlagt. Puuha det lyder anstrengende.

Hun lyder som en der kunne trænge til at blive sagt imod.

Jeg tænker det samme mon hun også gennemgår folks taler så ingen kommer til at sige noget morsomt om hende fra hendes ungdom fx?  Hvis sko kan vælte læsset, hvad kan så ikke? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

17. oktober 2017

Ena

Profilbillede for Ena

Jeg har en veninde, der så at sige blev grebet af bryllupsplanlægnings stemningen og alt blev helt overdrevet og krampagtigt. Da vores fælles veninde skulle lægge en prøve-makeup, hundsede den kommende brud rundt med vores veninde og skældte ud, så vores veninde rystede og svedte, som hun så fik endnu mere skæld ud over. Vi måtte holde en pause og så fortalte vi hende stille og roligt, at vi godt kunne forstå, at brylluppet var stort og vigtigt, og vi ville hjælpe med alt, hvad vi kunne, men det var blevet for meget og det var utåleligt. Brylluppet har hun altid drømt og talt om, og i nervøsitet ledte hun efter fejl i alt. Først blev hun ked af det, så flov og undskyldende, og derefter gik det hele fint og hun slappede mere af. 

Så herfra, kan en kærlig opsang godt anbefales. 

Anmeld Citér

17. oktober 2017

Tommelise

Profilbillede for Tommelise

Tja, jeg er nok ikke helt enig med de andre.

Hvis man fra starten af har vidst, hvordan brudens sko ser ud, så synes jeg, det er ubetænksomt at købe et par næsten mage til.

Hvis jeg var brud, ville det ingenting betyde for mig - men det gør det tydeligvis for din veninde. Det er HENDES dag, så jeg ville ikke insistere på at gøre hende ked af det. Uanset hvor fjollet det kan føles for andre.

Anmeld Citér

17. oktober 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis hun vil bestemme, må hun betale, for er par sko veninden ka holde yd, at have på. 

Og ellers må hun blande sig udenom! Vh Stine 

Anmeld Citér

17. oktober 2017

Tommelise

StineW79 skriver:

Hvis hun vil bestemme, må hun betale, for er par sko veninden ka holde yd, at have på. 

Og ellers må hun blande sig udenom! Vh Stine 

Helt ærligt, veninden kunne vel have fundet et par i en anden farve, som hun kunne holde ud at have på.

Jeg synes, veninden skal blive hjemme, hvis hun er så ligeglad med, om hun sårer sin bruden.

Anmeld Citér

18. oktober 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tommelise skriver:

Helt ærligt, veninden kunne vel have fundet et par i en anden farve, som hun kunne holde ud at have på.

Jeg synes, veninden skal blive hjemme, hvis hun er så ligeglad med, om hun sårer sin bruden.

Det ka jo være det var de sko der passer hendes føder bedst.

Måske var det de sko, der fremover også passer bedst ind i hende "normale" garderobe.

Måske var det de sko hun selv bedst ku li??

Og måske var det de sko der passede bedst, ind i hendes bugetet.

Der ka være så mange grunde til at hun har valgt de sko, men tænker ikke det har været for at genere bruden!

Og helt ærlig ville du, så ende ( måske hypotese ) er venskab over et par sko? Vh Stine 

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Tommelise

StineW79 skriver:

Det ka jo være det var de sko der passer hendes føder bedst.

Måske var det de sko, der fremover også passer bedst ind i hende "normale" garderobe.

Måske var det de sko hun selv bedst ku li??

Og måske var det de sko der passede bedst, ind i hendes bugetet.

Der ka være så mange grunde til at hun har valgt de sko, men tænker ikke det har været for at genere bruden!

Og helt ærlig ville du, så ende ( måske hypotese ) er venskab over et par sko? Vh Stine 

Næh men det vil brudens veninde åbenbart.

Aldrig om jeg ville slå skår i glæden ved min venindes bryllup. 

Man har godt nok en mærkelig garderobe, hvis det kun er et par hvide sko, der passer ind.

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Mortilah

Profilbillede for Mortilah

Pyhhhha da.. nu kan jeg selv slet ik komme i tanke om pæne sko i hvid så det ville ikke ske hos mig men jeg kan SLET ik sætte mig ind i at man ikke må komme i hvide sko.  Ligesom hvide negle, hvid taske eller hva søren man ellers ka finde på som ikke er en hvid kjole.. synes hun burde slappe lidt af;-) ellers siger jeg bare good luck kære kommende mand

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Anonym trådstarter

Jeg har fået snakket med bruden - der har snakket med brudepiger - og hun forklarede at hun havde en dårlig dag og var helt vildt stresset.

Brudens mor og svigermor har ændret på stort set alt de kunne få fingrene i; bordpynten skulle pludselig være hvid, champagne & elfenben og blomsterne skulle pludselig være hvide roser i stedet for.

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Tommelise

Jeg ved jo ikke, hvad TS´s egen holdning er, men hun skriver:

"En af de andre kom så med et par helt hvide sko, der minder meget om hendes egne sko - hvilket vi alle har vidst hun skulle have på, fra første dag vi så på kjoler".

Man skal være forsigtig med at tolke, men den der sætning "hvilket vi alle har vidst".

Når man ved, hvordan brudens sko ser ud, så er det da for ubetænksomt - for du ikke at sige dumt - at købe nogle næste mage til.

Det ville ikke betyde noget for mig, hvis jeg skulle giftes. Men mange kvinder har drømt om deres bryllup, nærmest siden de var små og nyder at være "prinsesse for en dag".

Jeg har selv nogle lidt vanskelige fødder og kan ikke gå i hvad som helst, men det kan simpelt hen ikke passe, at man ikke kan finde mere end ét eneste par sko, man kan bruge. Så må man gå i forskellige butikker.

De andre brudepiger har åbenbart godt kunnet finde ud af at købe sko i andre farver.

Måske er det bare vigtigt for netop denne brud, at hendes outfit er helt unikt på hendes bryllupsdag. Hun regner nok kun med at skulle giftes én gang. Derfor behøver hun ikke være en primadonna.

Bruden har sagt, at hun er ked af det - og når man så nægter at finde noget andet, så er man i mine øjne "dumstædig".

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+