farve på skoene.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.471 visninger
21 svar
40 synes godt om
16. oktober 2017

Anonym trådstarter

Jeg var med min veninde, der er kommende brud, og de andre brudepiger i dag for at tilpasse brudekjole og brudepigekjoler.

Min veninde skal (selvfølgelig) være i hvid kjole og hvide sko, og har valgt at hendes brudepiger skal bære lyseblå kjoler. Hun har ikke sat noget krav om skoene, for hun vil ikke tvinge os til at "mishandle vores fødder", men hun skulle selvfølgelig se skoene.

En af de andre kom så med et par helt hvide sko, der minder meget om hendes egne sko - hvilket vi alle har vidst hun skulle have på fra første dag vi så på kjoler. Min veninde blev ked af det og bad hende finde nogle andre, men hendes brudepige nægtede - hvordan ville I have haft det hvis en af jeres brudepiger eller gæster kom til jeres bryllup med hvide sko?

Jeg er anonym da jeg ikke vil skabe unødvendig problemer.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

17. oktober 2017

Thilde86

Profilbillede for Thilde86

Jeg kan absolut ikke se noget som helst problem i at andre gæster (inkl brudepiger) har hvide sko på til et bryllup. En hvid kjole er no go, men sko har jeg altså aldrig hørt om at der skulle være noget galt i, og var det mit bryllup ville det absolut ikke genere mig. Jeg har i øvrigt selv haft hvide sko på (sandaler) til to bryllupper - et i år og et sidste år, og jeg var langt fra den eneste der i hvide sko.

Anmeld Citér

17. oktober 2017

J-star

Profilbillede for J-star
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg var med min veninde, der er kommende brud, og de andre brudepiger i dag for at tilpasse brudekjole og brudepigekjoler.

Min veninde skal (selvfølgelig) være i hvid kjole og hvide sko, og har valgt at hendes brudepiger skal bære lyseblå kjoler. Hun har ikke sat noget krav om skoene, for hun vil ikke tvinge os til at "mishandle vores fødder", men hun skulle selvfølgelig se skoene.

En af de andre kom så med et par helt hvide sko, der minder meget om hendes egne sko - hvilket vi alle har vidst hun skulle have på fra første dag vi så på kjoler. Min veninde blev ked af det og bad hende finde nogle andre, men hendes brudepige nægtede - hvordan ville I have haft det hvis en af jeres brudepiger eller gæster kom til jeres bryllup med hvide sko?

Jeg er anonym da jeg ikke vil skabe unødvendig problemer.

Hvorfor er det et problem at hun har hvide på? 

Hvem går og kigger på skoene? 

Anmeld Citér

17. oktober 2017

Anonym trådstarter

J-star skriver:

Hvorfor er det et problem at hun har hvide på? 

Hvem går og kigger på skoene? 

jeg stod selv og skulle vælge mellem hvide og guld farvede. 

Det er min veninde (bruden) der ikke bryder sig om at vores anden veninde havde hvide sko.

Jeg fandt heldigvis et par lysegrå sko i samme stil, så vi "slap for" en bridezilla. 

Anmeld Citér

17. oktober 2017

PernilleogLouis

Profilbillede for PernilleogLouis

Synes det er begrænset hvor meget bruden kan blande sig hvis hun forventer at brudepigerne selv betaler for deres sko 

Anmeld Citér

17. oktober 2017

Smølfine123

Profilbillede for Smølfine123

Selvfølgelig kan man have hvide sko på...? 

Skulle de være bordeaux ..? Man bliver da ikke brudeagtig af hvide sko og det passer bedst til lyseblå. Med mindre man investerer i sølvsko. 

Hun lyder som en kælling - jeg var blevet væk 

Anmeld Citér

17. oktober 2017

J-star

Profilbillede for J-star
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

jeg stod selv og skulle vælge mellem hvide og guld farvede. 

Det er min veninde (bruden) der ikke bryder sig om at vores anden veninde havde hvide sko.

Jeg fandt heldigvis et par lysegrå sko i samme stil, så vi "slap for" en bridezilla. 

Så må hun jo sørge for sko, hvis hun vil bestemme, eller sige det før de bruger penge på dem. Jeg ville reagere som veninden, hvis bruden ikke havde sagt noget. 

Anmeld Citér

17. oktober 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jesus dog.. hvis hun vil have i skal vælge selv en stadig har kriterier, må hun jo diske op med dem istedet for at skyde forslag ned. Så må hun jo sige "i skal vælge en model i kan holde ud at have på, men gå udenom hvide sko".. så kunne i så vælge mellem.. sølv eller lyseblå som kjolen, måske. Men det havde været langt bedre end det andet pjat. Jeg ville som brudepiger blive jævnt træt. Måske ligefrem afsige mig rollen og komme som helt alm gæst, hvis bruden er ligeså hys med andre ting. 

Anmeld Citér

17. oktober 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Ej helt ærligt og dækker brudens kjole ikke for skoene alligevel?

Jeg har aldrig været til et bryllup hvor jeg har lagt mærke til brudens sko

Anmeld Citér

17. oktober 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Hvis hun kan blive ked af farven på en brudepiges sko, så tør jeg ikke tænke på, hvor minutiøst resten af brylluppet er planlagt. Puuha det lyder anstrengende.

Hun lyder som en der kunne trænge til at blive sagt imod.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.