Eksperthjælp: Gravid med nattevagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
0 svar
0 synes godt om
13. oktober 2017

Karen Bøhrnsen

Hej jeg gravid og jeg arbejder som jeg som rengøring om natten på sygehuset hvordan er det fordi jeg føler jeg er rigtig træt og når jeg har week-end så arbejde jeg arbejder jeg 12 nætter uden stop at det er farligt fra mig

Karens svar

Hej med dig

Nej, som udgangspunkt er det ikke farligt, hverken at arbejde om natten eller i weekender som gravid.

Men hvis din arbejdsgiver gerne vil holde dig på arbejdsmarkedet, vil han også være villig til at indgå i dialog med dig om, hvordan I bedst stykker dit arbejde sammen, så du belastes mindst muligt.

Måske kan du få lidt flere pauser i løbet af en arbejdsnat. Det kan være du kan komme ned og ligge i løbet af vagten eller du kan måske få kortere vagter eller andre arbejdsopgaver. Mulighederne er mange med den rigtige indstilling fra arbejdsgiver.

Det er ikke farligt at være træt. Men hvis du begynder at få regelmæssige smertefulde plukveer, vil de være relevant at skære ned på arbejdsbyrden. Hvis det kommer så vidt, skal du gå til egen læge eller jordemoder.

Venlig hilsen

Karen Bøhrnsen

Jordemoder

Hvis du har brug for en mere dybdegående dialog med jordemoderen, har du mulighed for at ringe til jordemoder Karen Bøhrnsen på telefon 27216882. En halv times telefonisk jordemoder konsultation koster kun 245.-

Så tøv ikke, ring og få en fortrolig samtale med jordemoderen.

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.