Lige en ting til :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2009

Snuffler25

Henriette.S.J. skriver:

tillykke med du er 2 uger længer henne..Nu vil jeg ikke være lysseslukker men du skal ikke tro 100 på det er en pige... 1 de må slet ikke oplyse det til Nf 2 det er alt fortidligt ikke før d 16-17 uger henne vil og kan de og må de oplyse kønne det er kun hved af bleve lave i ugen derfra og op til...

Jeg er selv en af dem der er bleve scanne meget i alle min gravditer og gået en del til gynækolog..Man kan ikke se kønne så tidligt har de sagt hver enste gang ikke før ige 16-17..

Jeg ville nok lige til MD høre om det er en pige for af værre sikker eller i uge 16-17 få lave en kønsscaningen....Hvis du skal være helt sikkert på det.Men fedt hvis det viser sige det er sandt..

vh Henriette29+5

Jeg er enig her Har hørt flere historier om kvinder som har fået et køn at vide, selv til MD scanningen i uge 19 som viste sig ikke at passe. Det er meeget tidligt, 11 uger.

Håber da klart, at det bliver en pige - kun en venlig "advarsel" om ikke at gå amok i lyserødt, hvis nu den lille viste sig at være en dreng alligevel hehe

Men STORT tillykke med en veloverstået NF scanning!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Becks

Eiiiiiiiii!!! STORT TILLYKKE SOEDE

Hvor er det fantastisk, en lille pige wow..

Saa fik jeg ret Diana med at det var en lille kaereste til Lucas maasen

Anmeld

11. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Henriette.S.J. skriver:

tillykke med du er 2 uger længer henne..Nu vil jeg ikke være lysseslukker men du skal ikke tro 100 på det er en pige... 1 de må slet ikke oplyse det til Nf 2 det er alt fortidligt ikke før d 16-17 uger henne vil og kan de og må de oplyse kønne det er kun hved af bleve lave i ugen derfra og op til...

Jeg er selv en af dem der er bleve scanne meget i alle min gravditer og gået en del til gynækolog..Man kan ikke se kønne så tidligt har de sagt hver enste gang ikke før ige 16-17..

Jeg ville nok lige til MD høre om det er en pige for af værre sikker eller i uge 16-17 få lave en kønsscaningen....Hvis du skal være helt sikkert på det.Men fedt hvis det viser sige det er sandt..

vh Henriette29+5

Grunden til at han vidste det var at han chekkede noget specielt omkring urinrøret, som var ret tydeligt, og man meget sjældent kan se på scanninger, men man kunne på vores fordi hun var så dygtig og fotogen...Så han virkede ret sikker   Men tak - det er rigtigt at man ikke skal tage det 100% for pålydende normalvis

kh

Rosa

Anmeld

12. oktober 2009

W&M <3

Tillykke Rosa.  Hvor er det bare super dejligt for jer

Anmeld

12. oktober 2009

Munder

En lille miniRosa. Stort tillykke med det

Anmeld

12. oktober 2009

Riksen

Stort tillykke med din datter! Hvor er det dejligt

- Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.