Lige en ting til :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvor fint, Rosa! en lille prinsesse... Da min mor så mine billeder (printet ud) fra NF sagde hun også at det var en lille pige der er bare nogen som har det der specielt trænede øjne der kan se det så tidligt

STOORT tillykke til begge de stolte forældre..

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Diana...

Bom bom bom hvad er der sket øhh tror jeg gået glip af noget er du ligepludselig længere henne? 

Hvor er det bare skønt med en lille pige  tillykke med det hun kan kun blive lige så smuk som sin mor  Hmm Jeg skulle spørge fra Lucas om hun gider være kærester sæt kryds i ja ( &nbsp nej ( &nbsp måske ( &nbsp ha ha. 

Søde Rosa jeg håber du er oki tror der er noget jeg har misset, men det lyder som om det er er i den skønneste orden igen.

Kram fra os.

Anmeld

11. oktober 2009

FrkT

Jeg SAGDE jo at det var en pige du skulle have. Det var præcis hvad min intuition sagde mig. Hold da fast, jeg må til at stole noget mere på den!

Men hvor er det dog bare dejligt for jer! Tusind gange tillykke med den lille prinsesse i mavsen

Anmeld

11. oktober 2009

dorthemus

Ej hvor er det skønt, at I kom hos sådan en kompetent læge  Stort tillykke med den lille prinsesse i maven og vildt, at du er længere henne end du troede. Der kan man bare se

Er din kvalme så aftaget nu? Min er ved at tage livet af mig

Knus Dorthe

Anmeld

11. oktober 2009

Moderator

Tjuhl skriver:

juhuuu! hvor skønt! stort tillykke med det - hvor stort føltes det lige at skrive "Rosa - mor til.."?

Det er uden tvivl det vildeste i verden. I dag har jeg gået mig en laaaang tur rundt i Århus med min bedste ven og bare snakket og snakket, og så kom  vi forbi slabberads på Frederiksgade hvor jeg smuttede ind og købte 2 små lyserøde undertrøjer og 2 matchende ble-underbukser til for 20kr pr del - da jeg kom ud sagde jeg pludselig højt - "jeg har lige købt to sæt undertøj til min datter" - og så kom tårene   Farmand har stadig ikke sundet sig ovenpå i går, han skulle arbejde i dag og jeg tor egentlig det er meget sundt for ham at få tankerne lidt væk, han fik sig virkelig en ordentlig forskrækkelse...

Men ligenu er jeg bare lyserød i hjernen

Knus og kram

Anmeld

11. oktober 2009

sarahb

STORT TILLYKKE MED DEN LILLE PIGE I MAVEN

Hvor er det stort

kæmpe tillykke til jer

Anmeld

11. oktober 2009

Moderator

Diana... skriver:

Bom bom bom hvad er der sket øhh tror jeg gået glip af noget er du ligepludselig længere henne? 

Hvor er det bare skønt med en lille pige  tillykke med det hun kan kun blive lige så smuk som sin mor  Hmm Jeg skulle spørge fra Lucas om hun gider være kærester sæt kryds i ja ( &nbsp nej ( &nbsp måske ( &nbsp ha ha. 

Søde Rosa jeg håber du er oki tror der er noget jeg har misset, men det lyder som om det er er i den skønneste orden igen.

Kram fra os.

Yes yes - vi blev rykket 2 uger frem ved en akut nakkefoldsscanning i går

Kvalmen er væk, smerterne er tilbage på "normalt" niveau (lægen kunne ikke forklare det, og mente at det nok bare var almindelige ligamentsmerter - og der står ganske vidst i bøgerne at de skulle tage til i 13. uge, men jeg troede jo jeg var i 11.uge så det havde jeg da ikke læst om). 

Men alt var perfekt derinde og verden er ligepludselig meget lyserød og piget  

Jeg skrev om det i to tråde i går som hedder "Åh nej" og "stop med at krydse" - der kan du se hvad der skete - sikke et draaaama!!!!   Er rigtig flov i ag over at have sat himmel og jord i bevægelse over ingenting...

Og jeg ved snart ikke emd ham Lucasbassen - han virker lidt som en lille player der har en kæreste i hver en havn  

Stort kæmpe knus fra "os"

Anmeld

11. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Rosa skriver:

Fordi vores læge havde / tog sig ovevældende god tid med os i går til den akutte NF, og det viste sig at jeg var 11+6 OG fordi han bare var så mega dygtig, så fik vi faktisk kønnet afvide Jeg ville ikke sige noget i går, men i dag har vi fået sagt det til alle dem i familien / nærmeste venner som skulle vide det først, og selvfølgelig kan jeg ikke holde det tilbage for jer herinde:

Vi venter os en lille pige   Er det ikke vildt? EN PIGE, som har det supergodt og sparker og sutter på tommelfinger og klør sig på næsen - kan det hele næsten blive mere fantastisk? Ovg jeg der vrkelig havde TRÆNET mentalt i at forestille mig en dreng og nærmest KUN kigget på drengetøj, så jeg var forberedt - men næh nej - naturen bestemte sig for en prinsesse - så sorry Diana - ingen dreng denne gang

Far Niklas blev først lidt stille, hans elskede, nu afdøde mormor havde spået at vi ville få en dreng - men det handlede selvfølgelig udelukkende om at han savnede  sin mormor end at han var skuffet - i aftes var han slet ikke til at skyde igennem, selvom Sverige fik stryg og min far (og jeg) tværede det ud i ansigtet på ham, hehehe Jeg svæver bare rundt i total lykke krydret med ligamentsmerter, som jeg er FULDSTÆNDIG ubekymret over nu. Det bliver et BARN og hun har det godt  og er 5,6cm fra hoved til hale og 8.8 med ben  Wauw altså....

KH

Rosa - mor til en stor lille datter om bare 6,5 mdr

tillykke med du er 2 uger længer henne..Nu vil jeg ikke være lysseslukker men du skal ikke tro 100 på det er en pige... 1 de må slet ikke oplyse det til Nf 2 det er alt fortidligt ikke før d 16-17 uger henne vil og kan de og må de oplyse kønne det er kun hved af bleve lave i ugen derfra og op til...

Jeg er selv en af dem der er bleve scanne meget i alle min gravditer og gået en del til gynækolog..Man kan ikke se kønne så tidligt har de sagt hver enste gang ikke før ige 16-17..

Jeg ville nok lige til MD høre om det er en pige for af værre sikker eller i uge 16-17 få lave en kønsscaningen....Hvis du skal være helt sikkert på det.Men fedt hvis det viser sige det er sandt..

vh Henriette29+5

Anmeld

11. oktober 2009

Nanna1985

Stooort Tillykke med den kommende prinsesse pige

Anmeld

11. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Kæmpe stort tillykke med at det gik godt.

Og derefter med prinsessen.. Hvor dejligt at vide kønnet allerede nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.