Fordi vores læge havde / tog sig ovevældende god tid med os i går til den akutte NF, og det viste sig at jeg var 11+6 OG fordi han bare var så mega dygtig, så fik vi faktisk kønnet afvide
Jeg ville ikke sige noget i går, men i dag har vi fået sagt det til alle dem i familien / nærmeste venner som skulle vide det først, og selvfølgelig kan jeg ikke holde det tilbage for jer herinde:
Vi venter os en lille pige 
Er det ikke vildt? EN PIGE, som har det supergodt og sparker og sutter på tommelfinger og klør sig på næsen - kan det hele næsten blive mere fantastisk? Ovg jeg der vrkelig havde TRÆNET mentalt i at forestille mig en dreng og nærmest KUN kigget på drengetøj, så jeg var forberedt - men næh nej - naturen bestemte sig for en prinsesse - så sorry Diana - ingen dreng denne gang 

Far Niklas blev først lidt stille, hans elskede, nu afdøde mormor havde spået at vi ville få en dreng - men det handlede selvfølgelig udelukkende om at han savnede sin mormor end at han var skuffet - i aftes var han slet ikke til at skyde igennem, selvom Sverige fik stryg og min far (og jeg) tværede det ud i ansigtet på ham, hehehe
Jeg svæver bare rundt i total lykke krydret med ligamentsmerter, som jeg er FULDSTÆNDIG ubekymret over nu. Det bliver et BARN og hun har det godt og er 5,6cm fra hoved til hale og 8.8 med ben
Wauw altså....
KH
Rosa - mor til en stor lille datter om bare 6,5 mdr 
Anmeld