Hej kære damer
jeg har en fantastisk dejlig dreng på 3 år som bliver 4 til november.
Vi har forsøgt at afvænne ham bleen siden marts. Siden sommerferien har han ikke tisset i bukserne eller i bleen om natten men sagt til.
Det store issue er i forhold til afføring. Han siger aldrig til. fx. er vi lige kommet hjem og han har tisset af og han får ble på for natten. Så går der 5 minutter så har han lavet i den. jeg bliver simpelt hen så frustreret nu. Jeg har prøvet men en fin oversigt, hvor vi kom flag på/ givet ham vingummier for hver lort i potte (der har kun været ca 2 gange) - så der er jo langt mellem snapsne.
Jeg ved at han ved når han skal lave lort. Han lusker væk og stiller sig lidt for sig selv. Og det er altså ikke altid at man lægger mærke til det før det er sket. Men min tålmodighed er ved at når grænsen i sådan en grad at jeg skal passe på, da jeg næsten har lyst til at skrige -SÅ FAT DET DOG !!!!!!!
Gode råd søges virkelig - jeg er ved at være så træt af det. Det kan sku ikke være meningen at han bruger ble når han næsten er 4 og samtidig ved når det skal til at ske. Jeg forstår simpelthen ikke at det skal tage over et halvt år. Hvad går lige galt. Og han er en kvik dreng og klarer sig godt .... så han er ikke bagud eller noget på andre punkter.
Gode råd please!!!!!!!
Anmeld
Citér