Celine89 skriver:
Jeg er ret sikker på, at du ikke kan få betalt en anden uddannelse, når du er allerede har en universitetsuddannelse.
Men jeg har svært ved at tro, at du slet ikke vil kunne bruge din nuværende uddannelse/erfaring til noget som helst efter nogle år som hjemmegående.
Jeg arbejder selv indenfor et felt, hvor tingene går enormt hurtigt - men meget af den grundlæggende viden er alligevel den samme. Sådan tror jeg da det er indenfor de fleste brancher.
Jeg tror, at det kan være enormt givende for hele familien at den ene er hjemmegående. Så hvis du har lyst til det og din mand er med på den, så ville jeg da springe ud i det.
Det kan jeg HELT sikkert ikke og det er også fair nok
. Jeg er heller ikke interesseret i en anden uddannelse (jeg elsker det jeg laver), men overvejer da af og til noget hvor man uanset skulle betale det hele selv.
Tja, måske du har ret. Jeg kunne bare godt tænke mig at høre om der er nogen der reelt vender tilbage efter x-antal år hjemme. Jeg har endnu ikke meget erfaring, så jeg ville nok stå og søge om de samme jobs som de nyuddannede, bare med en del år, uden arbejde/erfaring. Selvfølgelig giver det at gå hjemme også nogle kompetencer, men om de vil blive værdsat indenfor mit erhverv er jeg lidt i tvivl om.
Om jeg skal gå hjemme ved jeg/vi ikke endnu, men det med job fylder bare lidt hos mig. Og jeg er meget nysgerrig efter hvordan det er gået andre efter de ikke længere går hjemme.
Anmeld
Citér