Eksperthjælp: Måske en abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
0 svar
0 synes godt om
20. september 2017

Karen Bøhrnsen

Hej :-)

Jeg har et spørgsmål ang graviditet.
I mandags begyndte jeg at få ømme brystvorter murren i underlivet, kvalme, pletblødninger og tog en graviditetstest tirsdag men den var negativ (skal lige siges at jeg har meget uregelmæssig menstruation der kan gå en måned imellem, men sidste gang jeg havde det var den 28 juli)
Jeg blev ved med at have de symptomer som jeg har beskrevet længere op så derfor ringede jeg til min læge om onsdagen og hun sagde at jeg skulle teste igen om 14 dage, men aftenen/natten til torsdag begyndte jeg at have virkelig slemme smerter i maveregionen/underlivet som så bevægede sig om til lænden/hofterne, jeg kunne hverken sidde, stå eller ligge så den nat var hård, men om morgenen kom der sådan en rimelig stor slimklat og så har jeg blødt lige siden og idag er det fredag, det bløder ikke ligeså kraftigt men har en Murren i underlivet igen. Så mit spørgsmål er? Var det en abort?

Mvh

Natja

Karens svar

Hej med dig

Man diagnostiserer en en helt tidlig abort, dels ved en positiv graviditetestest (man skal være gravid, før man kan abortere) og dels en scanning, hvor man kan se forandringer i livmoderes slimhinde eller andre scanningsmæssige synmptomer på graviditet eller abort - afhængig af hvor langt du er henne/har været henne.

Men ja- de symptomer du beskriver, kunne godt lyde som en spontan abort og jeg synes du skal ringe til din læge igen og fortælle ham, hvad du har oplevet. Det kan være han sender dig til en scanning, som endeligt kan afklare, hvordan det står til med dig.

Venlig hilsen

Karen Bøhrnsen 

Jordemoder

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+