Eksperthjælp: Positiv test, men først efter 5 min...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

208 visninger
0 svar
0 synes godt om
20. september 2017

Karen Bøhrnsen

Jeg har et undrende spørgsmål . Og egentligt også lidt dumt på en måde, fordi !!
- Jeg og min mand har prøvet at lave et ønske barn i over 1 år snart. og jeg har aldrig nogen sinde i over det år haft så meget som skyggen af en streg på nogen som helst teste! ( bruger valmed) uanset hvor længe jeg så har haft dem at ligge ! jeg har kun 1 gang oplevet en positiv test på clerblue digital (Jeg fangede en bio ). Men de sidste 3 dage, har jeg taget nogle test var valmed. Jeg har taget 4 test og alle viser 2 lyserøde streger, men efter end tid som er 3-5 min . Jeg ved udemærket godt de skal smides ud ! men jeg undre mig over at de alle 4 viser 2 steger efter en times tid? som sagt ,jeg har aldrig nogen sinde haft så meget som skyggen af en streg. uanset hvor længe den så har ligget.

mvh
En undrende kvinde

Karens svar

Kære undrende kvinde

Som udgangspunkt kan en graviditetstest kun slå ud - om end nok så svagt - hvis der er hCG i urinen. 

Men hvis der står på brugsanvisningen, at testen ikke er troværdig efter 5 min, er det det, du skal forholde dig til.

Mit råd til dig, er at prøve igen om en uge, så vil testen nok være mere overbevisende det ene eller andet.

Venlig hilsen

Karen Bøhrnsen

Jordemoder

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.