Søgen efter den perfekte ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Her brugte vi virbelles bleer i de små størrelser 

Og fra str 3 ble brugte vi rema 1000 bleer 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

22. december 2017

Loa

Profilbillede for Loa
Foto
kan ikke ønske mig mere :)

Aldi og Nettos er bare skide gode

Anmeld Citér

22. december 2017

heaven

Profilbillede for heaven
godt med en romtoddy og håndbold.....:- )

Pampers.... røv dyre, men de eneste der fungerer her til bettemanden på knapt et år

Anmeld Citér

22. december 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
Kristinaaa skriver:

Jeg er en nybagt mor til en dejlig pige på 21 dage, som desværre skider utrolig mange gange på en dag. Vi snakker 8-12 gange på ét døgn. Det betyder at bleer er blevet en ret stor udgift - især fordi vi bruger Libero Newborn 1 eller Libero Touch 1. Jeg har ikke været ude at købe andre mærker, da jeg er bange for at det bare er penge ud af vinduet. Derfor vil jeg gerne høre hvad fungerer for jer. 

Har dog prøvet Rema 1000 bleerne, som desværre slet ikke sidder tæt om maven på hende selvom man strammer den helt ind :-(

Hvilket mærke er perfekt for jer?

Jeg bruger alle de billige. Rema1000, Aldis, Nettos, Føtex, superbest. 

Synes de dyre libero bleer er super dårlige. Hae kun haft succes med de billige  

Anmeld Citér

22. december 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Kristinaaa skriver:

Jeg er en nybagt mor til en dejlig pige på 21 dage, som desværre skider utrolig mange gange på en dag. Vi snakker 8-12 gange på ét døgn. Det betyder at bleer er blevet en ret stor udgift - især fordi vi bruger Libero Newborn 1 eller Libero Touch 1. Jeg har ikke været ude at købe andre mærker, da jeg er bange for at det bare er penge ud af vinduet. Derfor vil jeg gerne høre hvad fungerer for jer. 

Har dog prøvet Rema 1000 bleerne, som desværre slet ikke sidder tæt om maven på hende selvom man strammer den helt ind :-(

Hvilket mærke er perfekt for jer?

Jeg vil helt klart anbefale bleer fra Aldi. De er super gode. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.