Søgen efter den perfekte ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.992 visninger
24 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. september 2017

Kristinaaa

Profilbillede for Kristinaaa

Jeg er en nybagt mor til en dejlig pige på 21 dage, som desværre skider utrolig mange gange på en dag. Vi snakker 8-12 gange på ét døgn. Det betyder at bleer er blevet en ret stor udgift - især fordi vi bruger Libero Newborn 1 eller Libero Touch 1. Jeg har ikke været ude at købe andre mærker, da jeg er bange for at det bare er penge ud af vinduet. Derfor vil jeg gerne høre hvad fungerer for jer. 

Har dog prøvet Rema 1000 bleerne, som desværre slet ikke sidder tæt om maven på hende selvom man strammer den helt ind :-(

Hvilket mærke er perfekt for jer?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

17. september 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Kristinaaa skriver:

Jeg er en nybagt mor til en dejlig pige på 21 dage, som desværre skider utrolig mange gange på en dag. Vi snakker 8-12 gange på ét døgn. Det betyder at bleer er blevet en ret stor udgift - især fordi vi bruger Libero Newborn 1 eller Libero Touch 1. Jeg har ikke været ude at købe andre mærker, da jeg er bange for at det bare er penge ud af vinduet. Derfor vil jeg gerne høre hvad fungerer for jer. 

Har dog prøvet Rema 1000 bleerne, som desværre slet ikke sidder tæt om maven på hende selvom man strammer den helt ind :-(

Vi brugte selv Libero, købte dem i store kasser med 3 pakker i, så det blev noget billigere. 

Men ellers er vi blevet anbefalet dem fra Aldi, tror de hedder Vibelle. De skulle vist også være ret gode, også mht indhold af farlige stoffer, lotion osv. Har desværre ikke rigtig reel erfaring med dem, vi er lidt vanedyr, så Libero fungerede kørte vi bare med det. Men måske kunne de afprøves? 

Anmeld Citér

17. september 2017

HvidSne

Profilbillede for HvidSne

Her har vi prøvet mange forskellige mærker, og dem fra Aldi sidder bare bedst på vores datter. Jeg kan stærkt anbefale at prøve dem. De er også ret billige.

Anmeld Citér

17. september 2017

frkchili

Profilbillede for frkchili

Jeg har ikke selv nogen børn endnu, men har hørt meget godt om Aldis bleer, som oven i købet er rimelig billige i forhold til andre mærker. De hedder vistnok Vibelle 

Anmeld Citér

17. september 2017

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

Vi er kæmpe fan af Nettos

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

17. september 2017

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige

I str 1-2 var Libero det eneste der sad godt på min datter. Men fra hun kom op i str 3 (ca 3 mdr hvis jeg husker rigtigt), sad rema1000 bleer, änglamark, og grøn balance virkelig godt på hende, og dem brugte vi resten af bletiden.
Men de første 3 mdr var hun bare virkelig dyr i drift, fordi hun både skulle bruge libero og var flaskebarn, som nægtede den billige mme jeg havde købt til start

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

17. september 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Kristinaaa skriver:

Dem fra Aldi er super gode. God pasform og så får man  mange bleer for pengene.

Vi har ikke brugt andet til vores børn

Anmeld Citér

17. september 2017

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama

Vi foretrækker pampers, men hvis de ikke er på tilbud køber jeg bilkas eget billig mærke.

Anmeld Citér

17. september 2017

Skouboe

Profilbillede for Skouboe

I de helt små størrelser, brugte vi Libero, og derefter skiftede vi til Aldis.

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld Citér

17. september 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

Til første barn libero 

Til nr 2 libero / rema de første 1.5 måned.  

Derefter kun rema.  

Når de er helt små tror jeg libero er bedst.  Størst membran ( så det er sværere at flyde ud mellem benene)  og lidt elastik ved ryggen.  

For at undgå for meget tøjskift har vi brugt strømpebukser og body udover .  Så sidder bleen tæt på kroppen.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.