Søgen efter den perfekte ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til verdens dejligste lille pige
Kristinaaa skriver:

Jeg er en nybagt mor til en dejlig pige på 21 dage, som desværre skider utrolig mange gange på en dag. Vi snakker 8-12 gange på ét døgn. Det betyder at bleer er blevet en ret stor udgift - især fordi vi bruger Libero Newborn 1 eller Libero Touch 1. Jeg har ikke været ude at købe andre mærker, da jeg er bange for at det bare er penge ud af vinduet. Derfor vil jeg gerne høre hvad fungerer for jer. 

Har dog prøvet Rema 1000 bleerne, som desværre slet ikke sidder tæt om maven på hende selvom man strammer den helt ind :-(

Hvilket mærke er perfekt for jer?

Fra start Af har det været libero. Vi prøvede både Rema, Lidl, Aldi nogle få Pampers. Ulempen ved nogle af mærkerne er at de ikke fås i de små str. 

12 gange er vist meget normalt så vidt jeg husker. Vi talte en af de dage der var værst, dee kom vi op på 21 bleer på et døgn. Et par af gangene nåede vi end ikke at lukke bleen inden der kom en prut med tilbehør.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

17. september 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Helt klart Aldi! De var super gode til baby. Nu vejer han 20 kg., så der er vi på Libero, fordi Aldi's bleer simpelthen var for små. Øv øv. Men de fungerede perfekt til han blev 2 år.

Anmeld Citér

17. september 2017

(august)

Profilbillede for (august)

Pampers har jeg brugt til alle 3 piger og de har aldrig haft problemer med dem af bogen art. Indkøbte i kæmpe mængder når de var på tilbud og hvis ikke de var det måtte jeg bare bide i det sure æble og punge ud. 

Har prøvet Libero, Aldis, Bilkas osv og der fik de røde numser, så er altid vendt tilbage til Pampers. 

Anmeld Citér

18. september 2017

Anonym

Jeg har en stor dreng, og det har været svært at finde den helt rigtige ble. Jeg går meget op i at de skal sidde så godt så han ikke føler at han har noget på. Jeg har derfor testet samtlige bleer på markedet (der gik sport i det) og fandt ud af, at føtex' bleer fra mærket Vores er fantastiske. De er høje i ryggen så uheldene stort set aldrig melder sig, og samtidig nemme at regulere i mavevidde. De er bløde og flexible. Aldis bleer oplevede jeg flere gange uheld med, på den måde at '''krystallerne'' i bleen havde 'skåret' ham på tissemanden og pungen. Trods der næsten ingen tis var i bleen. Liberos oplever jeg tit uheld med, trods jeg stadig bruger deres buksebleer i mange tilfælde. De er praktiske til de lidt ældre børn. Jeg vil dog sige at Grøn balance er en god ble til meget slanke børn. Den er ikke lige så høj i ryggen, men med de helt små betyder det ikke helt så meget da man jo skifter langt oftere. 

Anmeld Citér

18. september 2017

naj88

Profilbillede for naj88

De forskellige bleer har jo en ret forskellig pasform. Så jeg vil tro, at det er en god idé at prøve de forskellige mærker.

Til vores den store brugte vi änglamark, da hun var lille og aldis fra størrelse 2 og nu her hvor hun er 2,5 år. Ind imellem har vi forsøgt andre mærker, men er stoppet med at prøve, da vi fandt dem, vi godt kunne lide. 

Anmeld Citér

18. september 2017

Michfich

Profilbillede for Michfich
Elsker min lille ny familie

Vi brugte libero da vores søn var helt lille, str 1 og 2. Herefter brugte vi enten libero, Rema1000 (den foretrukne lige nu!) eller grøn balance. 

Spændende at så mange anbefaler Aldis, den tror jeg vi ser nærmere på til den næste 

Anmeld Citér

18. september 2017

lykkekevin

Profilbillede for lykkekevin

Jeg brugte Huggis med de to store idag kan jeg ikke finde dem i de små str mere kan kun finde dem fra str. 3..

Det var for os en helt igennem dejlig blee som jeg er meget ked af jeg ikke kan finde 

Så vi er også på helt bar bund med hvad vi skal vælge af blee denne gang

Anmeld Citér

18. september 2017

SK85

Profilbillede for SK85

Vi brugte også Libero da han var helt lille, men det blev hurtigt for dyrt, så vi kastede os ud i at afprøve nogle andre mærker.

Vi læste mange anbefalinger på Nettos og Remas, men Remas sad ikke godt på vores (slanke) dreng, og han sked faktisk igennem et par gange på det mærke.

Så afprøvede vi Nettos, og dem har vi brugt siden. De er billige, og der er meget sjældent uheld med lort der trænger udover bleen - det er kun når han virkelig har skidt igennem og der har været så meget lort at det faktisk ikke har kunnet være i bleen, hvor der så er komme lidt ud nede ved benene

Vi har også prøvet en pakke Grøn Balance på et tidspunkt, og de var vist også ok.

Anmeld Citér

19. september 2017

Kristinaaa

SK85 skriver:

Vi brugte også Libero da han var helt lille, men det blev hurtigt for dyrt, så vi kastede os ud i at afprøve nogle andre mærker.

Vi læste mange anbefalinger på Nettos og Remas, men Remas sad ikke godt på vores (slanke) dreng, og han sked faktisk igennem et par gange på det mærke.

Så afprøvede vi Nettos, og dem har vi brugt siden. De er billige, og der er meget sjældent uheld med lort der trænger udover bleen - det er kun når han virkelig har skidt igennem og der har været så meget lort at det faktisk ikke har kunnet være i bleen, hvor der så er komme lidt ud nede ved benene

Vi har også prøvet en pakke Grøn Balance på et tidspunkt, og de var vist også ok.

Er Nettos Astma og Allergimærket?

Anmeld Citér

22. december 2017

mariajensen123

Jeg bruger lidt forskelligt, og synes egentlig ikke jeg har fundet den bedste ble endnu. Dog synes jeg, at den fra Aldi er god :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+