Proteinbars og sundhedssites??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2017

Tommelise

Profilbillede for Tommelise
Mor11 skriver:

Men jeg synes også det er hul i hovedet at bruge en stor proteinbar som mellemmåltid. Det er fint ifb med træning hvor man har brug for tilførelse af energi og ekstra protein. Men den er dyr i kalorieregnskabet som en snack som reel måltids erstatning ville det give mere mening hvis det skulle være. 

Jeg synes ikke, det er en god idé - heller ikke i forbindelse med træning.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. august 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg træner rigtig meget.. 

og jeg vil klart anbefale Rågi knækbrød med ost eller andet mager pålæg.. det kan snildt laves om morgen eller dagen før... hav altid et stykke frugt... gå gerne efter danske vare-... æbler er gode.. 

når jeg træner 2 timers boksning, så tager jeg en banan imellem timerne, da jeg ikke vil røre de proteinbarer... det gør jeg kun, hvis jeg er til event med zumba eller andet dans, da jeg så har brug for hurtigt energi... 

men som måltid ville jeg tage knækbrød eller snacks som gulerødder/agurke/sukkerærter eller frugt...

Man kan også lave nogle lækre pandekager på æg, havregryn eller husk og en banan... mums de er gode...

Anmeld Citér

28. august 2017

Tommelise

Mathias Villads skriver:

Jeg træner rigtig meget.. 

og jeg vil klart anbefale Rågi knækbrød med ost eller andet mager pålæg.. det kan snildt laves om morgen eller dagen før... hav altid et stykke frugt... gå gerne efter danske vare-... æbler er gode.. 

når jeg træner 2 timers boksning, så tager jeg en banan imellem timerne, da jeg ikke vil røre de proteinbarer... det gør jeg kun, hvis jeg er til event med zumba eller andet dans, da jeg så har brug for hurtigt energi... 

men som måltid ville jeg tage knækbrød eller snacks som gulerødder/agurke/sukkerærter eller frugt...

Man kan også lave nogle lækre pandekager på æg, havregryn eller husk og en banan... mums de er gode...

Jeg danser netop zumba og Hit Fit, og jeg har aldrig haft brug for hurtig energi 

Jeg har aldrig rørt en proteinbar i forbindelse med dansen. For mig fungerer det at spise noget "lødigt" og ikke for tungt minimum en time før og så følge op med noget sundt bagefter.

Personligt synes jeg, det er tosset at svede en time med dans og så ødelægge det ved at spise en proteinbar fuld af kalorier.

Men hver enkelt må jo finde ud af, hvad der passer ham/hende bedst.

Anmeld Citér

28. august 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Tommelise skriver:

Jeg danser netop zumba og Hit Fit, og jeg har aldrig haft brug for hurtig energi 

Jeg har aldrig rørt en proteinbar i forbindelse med dansen. For mig fungerer det at spise noget "lødigt" og ikke for tungt minimum en time før og så følge op med noget sundt bagefter.

Personligt synes jeg, det er tosset at svede en time med dans og så ødelægge det ved at spise en proteinbar fuld af kalorier.

Men hver enkelt må jo finde ud af, hvad der passer ham/hende bedst.

Jeg tager meget sjælden en og kun når jeg er til event hvor vi danser rigtig mange timer... ikke fordi jeg tager 2 timer til hverdag... der klarer jeg mig fint på alm kost...

Anmeld Citér

28. august 2017

Tommelise

Mathias Villads skriver:

Jeg tager meget sjælden en og kun når jeg er til event hvor vi danser rigtig mange timer... ikke fordi jeg tager 2 timer til hverdag... der klarer jeg mig fint på alm kost...

OK - så er det jo lidt noget andet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.