Eksperthjælp: Stærke og svage streger på graviditetstesten

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

328 visninger
0 svar
0 synes godt om
16. august

Karen Bøhrnsen

Hej jeg har lige tager hjemmetest en der som abblo graviditetstest men pludselig jeg få en puls test og bagefter for svag positiv. Er de normale? Eller er jeg gravid?

Karens svar

Hej med dig

En positiv graviditetstest kræver graviditetshormonet hCG i din urin.

Og du er som udgangspunkt gravid, hvis graviditetstesten slår ud. Uanset, hvor kraftigt den slår ud.

Det er dog forskelligt, hvor meget hCG, der skal til i de forskellige urintest, for at de slår ud. Det kan være at din læges test har krævet mere hCG i urinen end dine egne test.

Mit råd til dig er at tage en ny graviditetstest om en uge. Hvis den slår ud med to streger er du så godt som garanteret gravid!

Venlig hilsen

Karen Bøhrnsen

Jordemoder og ammekonsulent

www.jordemoder.net

like og del: https://www.facebook.com/jordemoder.net

Hvis du har brug for en mere uddybende dialog, har du mulighed for at ringe direkte til jordemoder Karen Bøhrnsen - en halv times telefonisk jordemoderkonsultation koster kun 245.- og kan faktureres via mobilpay - så tøv ikke - ring og få en snak med jordemoderen. Ring på mobil 27216882.

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.