Sko fra h&m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

Gode sko der er bevægelige de rette steder.  

Hogm har jeg kun købt ( stik i ren sko)  altså nogen der er hurtige at smutte i fremfor bare tæer.  

Men at man altid skal købe mærker så ville jeg gå konkurs.  

I foråret var knægten oppe på 3 par støvler.  Grundet at de skulle kunne tørre tidsnok til næste dags brug.  

Bilka har fine løsninger selvom jeg bedre kunne lide deres ældre modeller af vinter støvler.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2017

Carina:-)

Jeg køber de dyre mærker - mest Bisgaard og Angulus.

Har dårlige erfaringer med de billige mærker fra Bilka - købte gummistøvler og 14 dage efter var de gået i svejsningen. 

Så holder jeg mig til de mærker jeg kender,og som har gode erfaringer med.

Og så tror jeg på at pris og komfort hænger sammen.

Tror simpelthen ikke på at noget til 100 kr fra Kina er lige så gode med støtte osv som et par til 999. 

Og så kan man jo også hamstre når der er udslag- købte lige Bisgaard sko til den yngste for 239- fordi der var minus 60 procent. 

Anmeld Citér

4. august 2017

Aristocats

Jeg kan skrive under på at pris og kvalitet ikke hænger sammen når det kommer til tøj men det gør det i hvert fald på fodtøj til børn - jeg gider generelt ikke betale særligt meget for beklædning men jeg giver gerne dyre domme for ordentligt fodtøj. Jeg har aldrig købt fodtøj i H&M osv. men har altid købt Angulus og Rap. Jeg købte også et par birkenstock sandaler til min ældste her i foråret. 

Jeg har altid gået op i ordentligt fodtøj (også til mig selv) så der går jeg ikke på kompromis. 

Anmeld Citér

4. august 2017

MetteT

Jeg køber stortset kun sko i Bilka til vores børn.. 

Tænkte jeg lige ville skrive det, så dem der gør det samme, ikke føler sig helt "forkerte" i sådan en tråd her.. 

Anmeld Citér

4. august 2017

lineog4

MetteT skriver:

Jeg køber stortset kun sko i Bilka til vores børn.. 

Tænkte jeg lige ville skrive det, så dem der gør det samme, ikke føler sig helt "forkerte" i sådan en tråd her.. 

Der er er ikke noget forkert ved fortøjet i Bilka, et af deres mærker (ikke Dille for det er vist i Føtex) klarede sig bedst i Tænk og Test et år, det samme gjorde Dille fra Føtex et år. Men det hele handler jo i langt højere grad om pasform, fodtøjet i Bilka har været for bredt til mine børn, og det i Føtex kunne de slet ikke komme i pga høj svang og en høj for i det hele taget.

Mine børn passer fx på ingen måde hverken Bisgaard eller Ecco. Og med Angulus har jeg fx oplevet en stor fejl på et spænde som gjorde min dreng fik et kæmpe sår på foden osv. Jeg tror det vigtigste er at forstå det er vigtigt at tænke på pasformen og måske hellere vælge kun et par sko frem for 5 og så finde det par sko der sidder godt på foden - og måske er det en sko til 199 og ikke det par til 599

Anmeld Citér

4. august 2017

migxher

Jeg køber ecco til min dreng på 2,5. Han har smalle fødder, en smule platfodet stadig og går en smule indad, og på ham er det umiddelbart ecco der passer bedst. Jeg kan tydelig se og mærke at han går meget bedre i dem kunne jeg købte jeg gerne billigere sko til ham i f.eks deichmann, han er virkelig ikke god ved sine sko, kravler i jord, vand, mudder osv. Og der ærger mig sgu en smule når de alligevel koster 500+ medmindre det er på tilbud. Men sådan er det jo.

Lillebror på 9 måneder går ikke endnu men har umiddelbart en bred fod, så nu må vi se hvilke sko der passer ham bedst 

Tøj osv. Det køber jeg dog gerne i h og m, bilka osv. Jeg er sgu en smule nærrig og gider ikke købe mig fattig i tøj de vokser ud af på ingen tid eller slider op fordi de skal have lov til at være børn. 

Anmeld Citér

4. august 2017

Benjamins'mor

Vi skifter meget i hvad børnene har. 

Bilka, Nike, Adidas, Deichmann osv osv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.