Sko fra h&m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2017

Anonymor

Køber kun billige sko, hvis det fx er nogle festsko til et par enkelte begivenheder. Ellers prioriterer jeg i den grad godt fodtøj. Jeg har et barn tæt på mig som kun får sko fra det der VRS eller hvad det nu hedder. Og de "vinterstøvler" var ikke en gang tæt på vandtætte. Kondiskoene havde dårligt en sål. Han gik med våde fødder den vinter, det var simpelthen synd. Alm gummistøvler kan nok være ok, men det dur åbenbart ikke at købe de billigste vinterstøvler, ikke når de ikke er vandtætte! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2017

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Alle i vores husstand får ordentlige hverdags sko. Vi færdes meget ude og bevæger os meget så det skal bare være ordenligt. Skal vi til fest jamen så er det ofte billig sko vi har på. Vil meget hellere bruge 1000 kr på et par vinterstøvler til min datter end på et par stiletter til mig selv. Dog vil jeg sige at har Bilka Adidas/Nike osv så kan vi godt finde på at købe et par der, da det tit bare er udgået modeller. 

Anmeld Citér

3. august 2017

helle85

Anonym skriver:

Hej alle  Min veninde og jeg snakkede i går om fodtøj til små børn. Jeg har altid hjemmefra hørt at det er meget vigtigt at man køber kvalitets sko til især helt små børn. Fx mærker som Ecco, angulus, viking osv. Derfor køber jeg kun de mærker til min søn på 15 måneder. Jeg har tit beundret de nuttede sko H&M. Det har bare kede i baghovedet at det ikke ville være godt for min søn at gå i dem. Min veninde derimod er opvokse med at sko er sko - mere eller mindre. Hendes forældre kunne aldrig finde på at give fx 500 kr for er par babysko og det har hun taget med sig. Hun køber sko fra H&M, Føtex, Kvickly og hendes datter har altid de mest fine og søde sko på. Hun fortalte at hun hverken har haft problemer med fødderne eller ryggen selvom hun aldrig har ejet sko fra dyre mærker. Jeg vil derfor gerne høre hvilke overvejelser i har i forbindelse med køb af sko til slå børn? Jeg er begyndt at tænke det måske ike er så slemt at købe sko fra fx H&M? Måske ikke vinterstøvler, men fx sneakers og sandaler.

Jeg køber kun Ecco til min datter hun har føder der vender indad nå hun gå og Ecco støtter bedst.

Jeg prøvede engang at købe et par billige da hun kun skulle bruge dem et par mdr da hun var vokset ud af de andre. Hun sled hul i skoene på 14 dag, så det gør vi ikke igen.

Hun er 9 og misunder de andre piger der har alle de pæne sko, men hun ved også godt selv at hun ikke kan gå i dem da de ikke støtter nok.

Min dreng få somregl sko fra hummel og vinter støvler der få han et par termøstøvler og et par gode alminde vinterstøvler ikke noget bestemt mærke.

Ang gode sko til små børn så kan man tit få nogen helt nye stadig med mærke på. På trendsales.

Anmeld Citér

3. august 2017

Mortilah

Vi har lidt blandede sko. "rigtige sko" til 800 til at gå meget i- og modesko fra Zara, HM osv hvis de gerne vil have noget nyt på til festligheder. Men de får kun lov at have de billige på når der er tale om et arrangement hvor man sidder- eller hvor det er uden sko. Jeg ville ikke give dem HM osv på i skolen eksempelvis..

Anmeld Citér

3. august 2017

Muffinmus

Mine får kun sko fra HM til f. Eks fest... 

Det er så ringe som det fåes, det billigste import fra Kina uden støtte, stive såle mm. 

Rigtig æv sko. 

Har købt vinterstøvler i Bilka en gang.. Utætte som bar helvede trods deres såkaldte vandtætte og måtte ud og købe nye alligevel. 

Ellers tak. 

Anmeld Citér

3. august 2017

Troldemommi

Jeg køber tit fodtøj i sport 24 outlet, syntes de har et stort udvalg af godt fodtøj både til voksne og børn, og så koster de ikke så meget som i de dyre skobutikker, men ved ikke om de butikker er så udbredt endnu 

Anmeld Citér

3. august 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi køber kun kvalitetssko herhjemme til min datter. Har dog købt et par festsko til min datter i H&M  

vil dog sige vi rent faktisk har haft problemer med Ecco.. ikke med sål og hvordan hun gik osv. 

Men hendes fødders hud reagerede virkelig underligt på nogle sko - vi var til læge flere gange, som ikke vidste hvad det var. Ecco skoene blev skiftet ud,og så forsvandt det. Tror måske det var modellen. Ved det ikke. 

Jeg har selv gået i rigtig dårligt fodtøj, og ved hvilken forskel det gør at få ordentlige sko. Så det er virkelig vigtigt for mig, at min datter har ordentlige sko på.

Anmeld Citér

4. august 2017

Miti's mama

Jeg køber altid sneakers og sandaler i h&m, har aldrig haft problemer med det. Men der er også meget forskel på de ting de har. Kan sagtens finde noget billigt plastik stads, og så et par læder sandaler ved siden af. Købte sidste gang vintersko i Deichmann fordi jeg ikke var tilfreds med dem de havde i h&m. Det med at det kun er Ecco der dur er noget pjat, og det er ikke nødvendigvis bedre bare fordi det er dyrt... come on

Anmeld Citér

4. august 2017

Blomsterlone

hej

Jeg vil klart anbefale at købe nogle gode kvalitetssko. Fodtøj er nemlig en super vigtig del af barnets opvækst. Forkerte og skraldede sko kan nemlig påvirke dit barns indlæringsevne. Flere undersøgelser viser nemlig, at børn med gode sko har lettere ved indlæring og de sociale kompentencer er langt stærkere. Dette skyldes nemlig at fodens reflekszoner er meget intolerante over for forkert trykken. Hvis det er noget, som dit barn har døjet med i længere perioder, kan et godt alternativ være at tilføje lidt blomster i skoene. Den helt fantastiske blomst, lampepudseren (Liatris Spicata), indeholder nemlig nogle antioxidanter, som kan reagere med reflekszonerne inde for hudens naturlige bariare. Det lyder måske underligt, men som erfaren blomsterkender og tidligere blomsterfejer har jeg selv anvendt denne metode på mit barn, Tauvs.

Du kan finde lækre produkter på min hjemmeside: blomstermmmmhhh.dk

mvh

Anmeld Citér

4. august 2017

lineog4

Jeg har aldrig sparet på fodtøjet til børnene, tilgengæld har de så også "kun" et par sko, et par støvler og et par sandaler plus gummistøvler. De har ingen festsko, skifter ikke mellem farverne alt efter hvad tøj de har på osv. Det har der ikke været råd til, da jeg kun havde et barn var jeg studerende ikke en gang på SU og ja med flere børn er det en for stor udskrivning at smide mere end et par sko efter dem.

Jeg er så ikke Ecco fan, de har ikke den pasform der passer mine børn. RAP har haft den absolut bedste pasform, men fås desværre ikke mange steder mere. For mig handler det ikke kun Omar jeg køber dyrt, men også om jeg kan få kvalificeret hjælp til at finde et par sko der sidder godt på foden. Jeg har selv en fod der ikke kan være i alle sko, den er smal men med høj svang og ved derfor sko er ikke bare sko, og Ecco er ikke bare godt. 

Udover det så læste jeg et år, at jeg tror det var vinterstøvler i Kvickly klarede sig bedst i tænk og test. Dem købte jeg, og jeg er sikker på det er rigtigt de var gode vandtætte osv. Men en måned så sad de pg slaskede på min søns fødder og han havde svært ved at gå, så jeg fandt et par rap til 50 % og kunne se forskel med det samme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.