Jeg har aldrig sparet på fodtøjet til børnene, tilgengæld har de så også "kun" et par sko, et par støvler og et par sandaler plus gummistøvler. De har ingen festsko, skifter ikke mellem farverne alt efter hvad tøj de har på osv. Det har der ikke været råd til, da jeg kun havde et barn var jeg studerende ikke en gang på SU og ja med flere børn er det en for stor udskrivning at smide mere end et par sko efter dem.
Jeg er så ikke Ecco fan, de har ikke den pasform der passer mine børn. RAP har haft den absolut bedste pasform, men fås desværre ikke mange steder mere. For mig handler det ikke kun Omar jeg køber dyrt, men også om jeg kan få kvalificeret hjælp til at finde et par sko der sidder godt på foden. Jeg har selv en fod der ikke kan være i alle sko, den er smal men med høj svang og ved derfor sko er ikke bare sko, og Ecco er ikke bare godt.
Udover det så læste jeg et år, at jeg tror det var vinterstøvler i Kvickly klarede sig bedst i tænk og test. Dem købte jeg, og jeg er sikker på det er rigtigt de var gode vandtætte osv. Men en måned så sad de pg slaskede på min søns fødder og han havde svært ved at gå, så jeg fandt et par rap til 50 % og kunne se forskel med det samme
Anmeld
Citér