Søskende og kys på munden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.567 visninger
28 svar
20 synes godt om
1. august 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Godeftermiddag de damer.

Der er så mange forskellige(og nogle gange meget ens) så jeg vil smide mit spørgsmål herinde.

Der har været meget debat om forældre der kysser deres børn på munden, men hvad med søskende?

Synes I at det er upassende at en f.eks 7årig dreng kysser sin 5årige lillesøster på munde? Synes I det giver forkerte tegn til børn at man lader dem? (at man skal passe på hvad man lære børnene)

At moren/far er syg på grund af det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så lige artiklen på BT om kourtny kardasian (staves?) om hvordan folk mente at det var unaturligt at hendes søn, kyssede sin lillesøster på munden osv.

Jeg tænker det helt modsatte! Der er da ik noget mere maturligt, end børn der viser deres ubetinget kærlighed, til de mennesker der betyder mest for dem.

I vores familie har vi ALTID mysset, krammet og knuset. Vh stine

Anmeld Citér

1. august 2017

Tommelise

Jeg synes altså også, at det er helt naturligt og ikke spor upassende. Det er da dejligt, at de er glade for hinanden.

Anmeld Citér

1. august 2017

Anonymor

Hvad med bonussøskende? Hvad tænker i der? Jeg ville have det underligt med, at min bonusdreng på 8 kyssede min datter på 6 på munden 

Anmeld Citér

1. august 2017

Sprit25

Jeg tænker: amerikanere er og bliver sære

Anmeld Citér

1. august 2017

BAE

Profilbillede for BAE
StineW79 skriver:

Så lige artiklen på BT om kourtny kardasian (staves?) om hvordan folk mente at det var unaturligt at hendes søn, kyssede sin lillesøster på munden osv.

Jeg tænker det helt modsatte! Der er da ik noget mere maturligt, end børn der viser deres ubetinget kærlighed, til de mennesker der betyder mest for dem.

I vores familie har vi ALTID mysset, krammet og knuset. Vh stine

Den var den artikel jeg også læste... Jeg bandede for mig selv.. Alt er åbenbart upassende i dag.

Vi må ikke kysse vores børn, de må ikke kysse deres søskende... Hvad så når de leger far mor og børn?
Det er vel bare at lære børnene(når de er store nok), forskellen mellem mor/far, kærester og så søskende.

Men jeg forstår ikke helt hvad det er man lære børnene ved at de kysser hinanden på munden? Det er de voksne der gør det til noget forkert, børnene elsker jo bare hinanden. Mor og far kysser, de kysser os, hvorfor må vi så ikke kysse hinanden?

Anmeld Citér

1. august 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Anonymor skriver:

Hvad med bonussøskende? Hvad tænker i der? Jeg ville have det underligt med, at min bonusdreng på 8 kyssede min datter på 6 på munden 

Hvorfor?

mine unger kysset hinanden på munden flere gange dagligt det er da helt naturligt. De holder nok selv op når de ikke synes det er passende mere

Anmeld Citér

1. august 2017

Soonmom

Mor og far må kysse på mund - har egentlig aldrig tænkt over søskende,  men det tror jeg også er okay  

Bonus har/får mine børn forhåbentlig aldrig så det kan jeg ikke tage stilling til 

Anmeld Citér

1. august 2017

Anonymor

Mariehøne123 skriver:

Hvorfor?

mine unger kysset hinanden på munden flere gange dagligt det er da helt naturligt. De holder nok selv op når de ikke synes det er passende mere

Det var nok lidt dumt at stille det spørgsmål, når jeg ikke har mulighed for at uddybe uden anonym-knappen  

Anmeld Citér

1. august 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Anonymor skriver:

hvorfor skal der gøres forskel?

men hvad ville du sige/gøres hvis du så det? gøre det til noget forkert?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.