Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Love Angel skriver:
Nårh okay troede ikke det ikke vil smage af noget Når det kun er få dråber.
Og okay kan man købe færdig lavet glasur? Og kan man få færdig lavet glasur med glimmer?
og forresten hvad har du puttet inde i de kager ?
og laver du kagerne altid samme dag som du skal bruge dem eller altid dagen før?
Ej du må sige til hvis det bliver for meget med de spørgsmål. Ved godt at jeg gå lidt amok lige nu
Som sagt smager farven ikke af noget så længe der ikke er for meget i..
har prøvet at putte for meget blå farve i en omgang boller og det smagte meget kemisk og vi havde grøn afføring i en uge :P Det var den ene gang drengene herhjemme fik lov at være med til at bestemme farven og den skulle være blå 
Ja man kan købe sådan nogle små tuber glasur/frosting :) både med og uden glimmer i :)
uha inden i lagkagerne...
tror nok det er almindelig kagecreme og så bananskiver...plejer at være valget herhjemme :)
jeg plejer at lave kagen dagen før (hvis jeg kan nå det ;) ) og så pynte den dagen den skal bruges...
hvis den laves dagen før og står i køleskab så bliver bundene lidt mere svampede og det kan vi godt lide :)
Vil meget gerne dele ud af det jeg gør :) og endelig hvis andre har gode råd og ideer så del :D jeg elsker at lære nyt :D
Anmeld
Citér