En god fødselsdags lagkage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mathias Villads skriver:

Man kan købe sukkerbilleder i Føtex og Bilka til at putte ovenpå lagkage som forestiller snehvide eller figure fra frost... hvis man er til det, er det en nem løsning og det kan man putte ovenpå marcipan som lige rulles på ( fået også i Bilka og Føtex) pynt siderne med flødeskum og vupti en rigtig pige lagkage...

Ja har prøvet det en gang det du skrev, og ved at de findes. Men det duer nok ikke at gør det hver gang. Selvom det nemt for mig hehe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2017

Love Angel

Mor til 4

Nej det er flydende, men ja det kan købes i næsten alle supermarkeder

Hej igen. 

Der var en af de vigtig ting jeg ikke har spurgt om. 

Altså hvis jeg vil ha at fløden skal være lyserød. hvordan er fremgangsmåde måden? Er det på en bestemt måde det skal gøres på? Er der noget jeg skal være opmærksom om? Eller er det som jeg tror det er at, man begynder at piske fløden og når man er igang med det så putter man få dråber af lyserød frugt farve i og pisker videre til det bliver til flødeskum.?!

Anmeld Citér

3. august 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Love Angel skriver:

Hej igen. 

Der var en af de vigtig ting jeg ikke har spurgt om. 

Altså hvis jeg vil ha at fløden skal være lyserød. hvordan er fremgangsmåde måden? Er det på en bestemt måde det skal gøres på? Er der noget jeg skal være opmærksom om? Eller er det som jeg tror det er at, man begynder at piske fløden og når man er igang med det så putter man få dråber af lyserød frugt farve i og pisker videre til det bliver til flødeskum.?!

Ligeså nemt som du skriver :)

Sæt det igang med at piske, dryp 2-3 dråber farve i og pisk videre indtil korrekt konsistens :)

husk at når det skal i poserne så gør det forsigtigt så det ikke falder sammen igen :)

Anmeld Citér

3. august 2017

Love Angel

Mor til 4
Wampires skriver:

Ligeså nemt som du skriver :)

Sæt det igang med at piske, dryp 2-3 dråber farve i og pisk videre indtil korrekt konsistens :)

husk at når det skal i poserne så gør det forsigtigt så det ikke falder sammen igen :)

Super tusind tak for svar. 

Bliver meget spændende med den lagkage på lørdag når jeg skal lave den. Min mand siger at han har aldrig set lyserød flødeskum. Og det har jeg faktisk heller aldrig. 

Hvor er jeg mega spændt. God ide og mega kreativt tusind tak for iden.

Anmeld Citér

4. august 2017

Wampires

Love Angel skriver:

Super tusind tak for svar. 

Bliver meget spændende med den lagkage på lørdag når jeg skal lave den. Min mand siger at han har aldrig set lyserød flødeskum. Og det har jeg faktisk heller aldrig. 

Hvor er jeg mega spændt. God ide og mega kreativt tusind tak for iden.

Var så lidt :)

Glæder mig til at høre resultatet :D

meget gerne billeder :)

Anmeld Citér

4. august 2017

Love Angel

Mor til 4
Wampires skriver:

Var så lidt :)

Glæder mig til at høre resultatet :D

meget gerne billeder :)

Okay så lad gå kan godt ligge billeder ind. Men så skal du ikke grine af mig hvis kagen ikke ser så køn ud haha. For har ikke lavet mange  lagkager i mit liv mere end 1 gang. Og det var sidste år til min datters 2 års fødselsdag. 

Anmeld Citér

4. august 2017

Wampires

Love Angel skriver:

Okay så lad gå kan godt ligge billeder ind. Men så skal du ikke grine af mig hvis kagen ikke ser så køn ud haha. For har ikke lavet mange  lagkager i mit liv mere end 1 gang. Og det var sidste år til min datters 2 års fødselsdag. 

Ville aldrig lave sjov med folks forsøg når de gør sig så meget umage :)

Anmeld Citér

4. august 2017

Love Angel

Mor til 4
Wampires skriver:

Hehe nej det også for sjov. Men jeg kan godt tåle hvis folk siger at det ikke så god smag i kagen eller ikke ser køn ud for jeg ved jo at jeg jo ikke konditor . Ja jeg er faktisk ikke så kvart god som ny begynder er. Jeg er faktisk så meget i bund i at lave kager at man skulle tro det er løgn, så nu det sagt.

Anmeld Citér

6. august 2017

Love Angel

Mor til 4
Wampires skriver:

Hej igen 

jeg lovede jo billeder af kagen. Og her er de

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. august 2017

Wampires

Love Angel skriver:

Hej igen 

jeg lovede jo billeder af kagen. Og her er de

WOW :D

Det er da super flot :D

det kan du sagtens gøre igen :D

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.