Er det okay at give op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2017

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Hvor er din kæreste henne i alt det her? 

Accepterer han bare at hun ignorerer dig?

Nej, han har både forsøgt at snakke med hende og inkludere mig, men uden held. Jeg har bedt ham om ikke at gøre mere ud af det, fordi hun lynhurtigt starter massive konflikter, der rammer bonus, hvis man siger fra, og jeg vil hellere, at jeg har det svært, end at min bonus har..

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

16. juli 2017

Tutter92

Profilbillede for Tutter92

Jeg synes bare du skal gå med ud og stå med dem som du plejer. Lad hver med at sige noget til hende, medmindre hun siger noget til dig. Du har prøvet længe nok. Hvis hun vil dig noget, må hun selv åbne munden. Men du skal stadig gå med ud for at sige ordenligt farvel til din bonus. 

Jeg selv har et fint forhold til min mands eks. Vi er ikke veninder, men vi krammer Hej og farvel, og står da også og snakker når hun er her. I starten følte jeg mig lidt udenfor når de snakkede om deres børn, hvilket var helt naturligt, da det jo er deres børn. 

Men sådan er det slet ikke mere, nu står hun nærmest og aftaler tider osv omkring børnene med mig. 

Så jeg vil sige at meget kan ændre sig, men du bliver nødt til at træde mere i karakter. Vise hende at du har prøvet at snakke med hende, ved at du ikke prøver mere. Hun må da lægge mærke til det når du pludselig stopper. Hvis din bonus på et tidspunkt spørger dig hvorfor du ikke snakker med mor, må far forklare det. Så har du dit på det rene. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.