vil gerne smide en 5kg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.206 visninger
23 svar
5 synes godt om
20. juni 2017

Anonym trådstarter

Hej Baby.dk

Har i nogen gode ideer til hvordan jeg kan tabe mig lidt kg/strammes lidt op??

Jeg døjer meget med oppustet mave, har i nogen gode ideer til mad morgenmad?  plejer at spise brød, men tænker at det nok er med til at, jeg ikke taber mig.

Til middag får jeg en rugbrød med ost, peberfrugt, 2 gulerødder, agurk og af og til feta ost til.

aftensmad er ofte kartofler med lidt salat, burger, pastasalat mm. i tænker nok hvad med kød, men spiser ikke kød.

Jeg prøver at drikke meget vand, men det halter lidt.

hvad med motion, i en travl hverdag?

kom gerne med alle jeres gode råd, vil blive så glad.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2017

migxher

Jeg vil råde dig til at prøve at tælle kalorier, bare et par dage. Det gav i hvertfald mig et billede af hvor i min kost jeg var gal på den. Jeg synes selv jeg spise sundt, men det gjorde jeg så ikke helt alligevel.

Jeg brugte appen cronometer. Der taster man ind hvad man spiser i løbet af dagen og så udregner den kalorier, vitaminer mm.

Nu har jeg skåret hvid brød fra, spiser næsten ikke pasta, og kun groft brød. Og så spiser jeg grønt og protein til alle måltider og selvfølgelig minimalt med sukker osv. Men jeg tillader mig selv lidt ind i mellem.

Og så træner jeg et online program hjemme. Superfit mors bootcamp hedder det. Jeg har ikke tid til at gå o fitness så det er rart at jeg kan træne her hjemme når det passer mig.

Jeg tæller ikke kalorier til daglig men gjorde det lige et par dage for at få et billede af hvordan min kost er.

Anmeld Citér

20. juni 2017

Bananaalice

Du bliver oppustet pga. alle de kulhydrater. Brød og stivelse gør dig oppustet..Skær dem væk, og spis masser af grøntsager i stedet, salatblade, og andet.

Anmeld Citér

20. juni 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Hej Baby.dk

Har i nogen gode ideer til hvordan jeg kan tabe mig lidt kg/strammes lidt op??

Jeg døjer meget med oppustet mave, har i nogen gode ideer til mad morgenmad?  plejer at spise brød, men tænker at det nok er med til at, jeg ikke taber mig.

Til middag får jeg en rugbrød med ost, peberfrugt, 2 gulerødder, agurk og af og til feta ost til.

aftensmad er ofte kartofler med lidt salat, burger, pastasalat mm. i tænker nok hvad med kød, men spiser ikke kød.

Jeg prøver at drikke meget vand, men det halter lidt.

hvad med motion, i en travl hverdag?

kom gerne med alle jeres gode råd, vil blive så glad.

Nu er jeg så lige LCHF'er og synes, at det er vejen til et godt liv....men faktisk er principperne om at skære kulhydrater væk vejen frem, væk med sukker, pasta, brød, ris, kartofler - det er meget nemmere end du tror.

Anmeld Citér

20. juni 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Er enig med det om at skære stivelse og sukker væk. Væk med kartofler, pasta, brød mm. Har selv smidt flere kg på 10-14 dage ved bare at gøre det. Og fortsatte bagefter, hvor alt blev strammet op, og oppustethed også er væk. 

Anmeld Citér

21. juni 2017

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Nu er jeg så lige LCHF'er og synes, at det er vejen til et godt liv....men faktisk er principperne om at skære kulhydrater væk vejen frem, væk med sukker, pasta, brød, ris, kartofler - det er meget nemmere end du tror.

Er det rigtig? synes det så svært også fordi jeg ikke spiser kød :s så det vil sige, så kan jeg kun spise grønsager, frugt .

hvordan ser en mad'dag ud for dig?

Anmeld Citér

21. juni 2017

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Jeg spiser efter 5:2 og det fungere rigtig godt for mig  taber mig stille og roligt. Ingen lyn kur. Spiser 500 kalorier på 2 valgfrie dage om ugen, og resten tæller jeg ikke kalorier

Anmeld Citér

21. juni 2017

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Jeg vil råde dig til at prøve at tælle kalorier, bare et par dage. Det gav i hvertfald mig et billede af hvor i min kost jeg var gal på den. Jeg synes selv jeg spise sundt, men det gjorde jeg så ikke helt alligevel.

Jeg brugte appen cronometer. Der taster man ind hvad man spiser i løbet af dagen og så udregner den kalorier, vitaminer mm.

Nu har jeg skåret hvid brød fra, spiser næsten ikke pasta, og kun groft brød. Og så spiser jeg grønt og protein til alle måltider og selvfølgelig minimalt med sukker osv. Men jeg tillader mig selv lidt ind i mellem.

Og så træner jeg et online program hjemme. Superfit mors bootcamp hedder det. Jeg har ikke tid til at gå o fitness så det er rart at jeg kan træne her hjemme når det passer mig.

Jeg tæller ikke kalorier til daglig men gjorde det lige et par dage for at få et billede af hvordan min kost er.

Hvordan ser en mad dag ud for dig feks?

Anmeld Citér

21. juni 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Du bliver oppustet pga. alle de kulhydrater. Brød og stivelse gør dig oppustet..Skær dem væk, og spis masser af grøntsager i stedet, salatblade, og andet.

hvad spiser du? for at undgå stivelse mm?

Anmeld Citér

21. juni 2017

Anonym trådstarter

Cherraly skriver:

Er enig med det om at skære stivelse og sukker væk. Væk med kartofler, pasta, brød mm. Har selv smidt flere kg på 10-14 dage ved bare at gøre det. Og fortsatte bagefter, hvor alt blev strammet op, og oppustethed også er væk. 

Hvad spiste du så i løbet af en dag? Jeg spiser nemlig ikke kød, så synes hurtigt det bliver tamt bare at spise salat, grønsager mm både til aften og middagsmad.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.