Jeg er sørme gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2017

Natt

Hej med jer  stort tillykke med jeres graviditeter  vi har været i fertilitetsbehandling  og jeg er i dag 8+3 og skulle meget gerne have termin d. 11 februar! Vi glæder os helt vanvittigt! Jeg har haft enormt kvalme de side 2-3 uger og er godt træt af det! Heldigvis har jeg kunne arbejde hjemmefra noget af tiden... men alligevel, det er hårdt! Knus fra mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2017

Mhp04

Natt skriver:

Hej med jer  stort tillykke med jeres graviditeter  vi har været i fertilitetsbehandling  og jeg er i dag 8+3 og skulle meget gerne have termin d. 11 februar! Vi glæder os helt vanvittigt! Jeg har haft enormt kvalme de side 2-3 uger og er godt træt af det! Heldigvis har jeg kunne arbejde hjemmefra noget af tiden... men alligevel, det er hårdt! Knus fra mig 

Hejsa. 

Stort tillykke med graviditeten! Håber snart du slipper lidt af med din kvalme. Jeg har også været ramt de sidste par uger. Puha det er tungt i længden 

vi har også været i fertilitetsbehabdling. Har i forsøgt længe eller hvordan? 

Michelle

Anmeld Citér

10. juli 2017

Natt

Mhp04 skriver:

Hejsa. 

Stort tillykke med graviditeten! Håber snart du slipper lidt af med din kvalme. Jeg har også været ramt de sidste par uger. Puha det er tungt i længden 

vi har også været i fertilitetsbehabdling. Har i forsøgt længe eller hvordan? 

Michelle

Hej Michelle. Tusind tak  Kvalmen er der stadig, og det er som om man bare er ved at blive lidt små skør  jeg fik lagt æg op første gang ø i februar, men desværre stoppede det lille hjerte i uge 7/8, så vi måtte op på hesten igen. Hvorefter jeg så blev gravid igen. Så begge gange er jeg blevet gravid med det samme, hvilket selvfølgelig har været fantastisk! Hvad med jer? Og hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

13. juli 2017

Trillo

Anonym skriver:

Hvis nogen af jer er interesseret, så har vi en hemmelig terminsgruppe for februar på Facebook med omkring 200 medlemmer indtil videre. Den er hemmelig, fordi vi er mange der først afslører graviditeten for familie og venner senere. Men den er super god og meget aktiv. Og derudover har vi små hemmelige grupper for de forskellige områder i Danmark (jeg er fx med i den for Midtjylland), men hvis I er interesseret i at komme med i den hemmelige gruppe, så kan jeg tilføje jer, hvis I lige skriver det her i tråden - så skriver jeg en privatbesked til jer for at få jeres e-mail adresse, så jeg kan tilføje jer.

Når alle i gruppen har afsløret deres graviditeter for omverdenen, så bliver gruppen lavet om til lukket i stedet for hemmelig, men det er der længe til.

Jeg vil også gerne være med 

Line5@live.dk 

Anmeld Citér

13. juli 2017

Anonym trådstarter

Trillo skriver:

Jeg vil også gerne være med 

Line5@live.dk 

Har tilføjet dig 

Anmeld Citér

13. juli 2017

Trillo

Anonym skriver:

Har tilføjet dig 

Hm, Jeg tror det min gamle mail min Facebook er koblet på, så kan ikke komme ind i den hemmelige gruppe du inviteret mig i. Vil du evt tilføje mig igen, den gamle mail er Line_grisling@hotmail.com

Anmeld Citér

13. juli 2017

Anonym trådstarter

Trillo skriver:

Hm, Jeg tror det min gamle mail min Facebook er koblet på, så kan ikke komme ind i den hemmelige gruppe du inviteret mig i. Vil du evt tilføje mig igen, den gamle mail er Line_grisling@hotmail.com

Har tilføjet dig med den mail 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.