Jeg er sørme gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2017

Trillo

Dejligt med så mange februar terminer. Jeg blev i tirsdags sat med ny og mere præcis termin hos gynækologen og er sat til 3/2 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2017

Mhp04

Bananaalice skriver:

Jeg har lige produceret denne, skal til sygeplejerske kl. 13 for at få det bekræftet..
Jeg er ikke heeeelt optimistisk da jeg sidste måned også havde positive teste men der ikke var noget, men nu ser vi ad  

Stort tillykke og denne gang satser vi på, at du kan stole på testen. 

Kom gerne med en update ��

Anmeld Citér

22. juni 2017

Bananaalice

Mhp04 skriver:

Stort tillykke og denne gang satser vi på, at du kan stole på testen. 

Kom gerne med en update ��

Sygeplejerskens test viste straks positiv, påtrods af jeg næsten ikke havde kunnet tisse  Så har termin 25. februar. 
så den var der, og fik testen med hjem.
Inden jeg kørte til lægehuset fik jeg også lige taget en clearblue der kom med kæmpe + Så nu skal det bare blive.. 

Anmeld Citér

22. juni 2017

Mhp04

Bananaalice skriver:

Sygeplejerskens test viste straks positiv, påtrods af jeg næsten ikke havde kunnet tisse  Så har termin 25. februar. 
så den var der, og fik testen med hjem.
Inden jeg kørte til lægehuset fik jeg også lige taget en clearblue der kom med kæmpe + Så nu skal det bare blive.. 

Ih hvor skønt. Stort tillykke  

dejligt med alle de februar bebser.. 

Anmeld Citér

26. juni 2017

Camulla

Hej med jer ��

Jeg er gravid med nr. 3 - termin 4. februar ifølge terminsberegningerne og har haft en meget turbulent første tid med voldsom kvalme. Er pt. sengeliggende og sygemeldt fra job på 16. dagen. Det har været voldsomt. Men det ser ud til at gå i en bedre retning nu, så det er til at holde ud at være i, så jeg kan begynde at glæde mig lidt. Jeg har ikke oplevet dette med mine drenge og jeg hoppede i graviditetsbukser i uge 6, så nogle mener at det er tvillinger, de fleste andre mener st det er en pige, grundet den voldsomme kvalme og at det har været så anderledes end med mine drenge. 

Jeg er i dag 8+1 og skal til første lægebesøg på onsdag, samt til tryghedsscanning umiddelbart efter. Det bliver spændende, forhåbentligt er der et lille ❤️ der slår ��

Hvordan har jeres andres første graviditetstid været? 

Knus fra Camilla (som glæder sig til at gennemgå dette igen, det er 6 år siden sidst, da vi egentlig var enige om, at 2 var nok ��)

Anmeld Citér

26. juni 2017

Mhp04

Camulla skriver:

Hej med jer ��

Jeg er gravid med nr. 3 - termin 4. februar ifølge terminsberegningerne og har haft en meget turbulent første tid med voldsom kvalme. Er pt. sengeliggende og sygemeldt fra job på 16. dagen. Det har været voldsomt. Men det ser ud til at gå i en bedre retning nu, så det er til at holde ud at være i, så jeg kan begynde at glæde mig lidt. Jeg har ikke oplevet dette med mine drenge og jeg hoppede i graviditetsbukser i uge 6, så nogle mener at det er tvillinger, de fleste andre mener st det er en pige, grundet den voldsomme kvalme og at det har været så anderledes end med mine drenge. 

Jeg er i dag 8+1 og skal til første lægebesøg på onsdag, samt til tryghedsscanning umiddelbart efter. Det bliver spændende, forhåbentligt er der et lille ❤️ der slår ��

Hvordan har jeres andres første graviditetstid været? 

Knus fra Camilla (som glæder sig til at gennemgå dette igen, det er 6 år siden sidst, da vi egentlig var enige om, at 2 var nok ��)

Hej med dig 

Og stort tillykke med graviditeten. Hvor bliver det spændende.

Håber for dig at du snart slipper for at have det skidt.

Jeg har nu i en uge-14 dage haft lidt kvalme on/off. Gerne morgen og aften men ikke så slemt. Bort set fra de sidste dage og weekenden var slem. Det var lige før jeg måtte på toilettet  Ellers går det ganske fint men bare oppustet og afsindig træt. Håber ikke det der kvalme ting bliver værre for det er da noget møg. 

Vi skal til scanning på fredag og der er jeg 6+6. Vi har været i fertilitetsbehandling og forhåbentlig ser alt godt ud så jeg kan ringe til min egen læge og vi bliver afsluttet fra klinikken. Spædende det hele.

/Michelle

Anmeld Citér

27. juni 2017

Anonym trådstarter

Hvis nogen af jer er interesseret, så har vi en hemmelig terminsgruppe for februar på Facebook med omkring 200 medlemmer indtil videre. Den er hemmelig, fordi vi er mange der først afslører graviditeten for familie og venner senere. Men den er super god og meget aktiv. Og derudover har vi små hemmelige grupper for de forskellige områder i Danmark (jeg er fx med i den for Midtjylland), men hvis I er interesseret i at komme med i den hemmelige gruppe, så kan jeg tilføje jer, hvis I lige skriver det her i tråden - så skriver jeg en privatbesked til jer for at få jeres e-mail adresse, så jeg kan tilføje jer.

Når alle i gruppen har afsløret deres graviditeter for omverdenen, så bliver gruppen lavet om til lukket i stedet for hemmelig, men det er der længe til.

Anmeld Citér

27. juni 2017

Camulla

Anonym skriver:

Hvis nogen af jer er interesseret, så har vi en hemmelig terminsgruppe for februar på Facebook med omkring 200 medlemmer indtil videre. Den er hemmelig, fordi vi er mange der først afslører graviditeten for familie og venner senere. Men den er super god og meget aktiv. Og derudover har vi små hemmelige grupper for de forskellige områder i Danmark (jeg er fx med i den for Midtjylland), men hvis I er interesseret i at komme med i den hemmelige gruppe, så kan jeg tilføje jer, hvis I lige skriver det her i tråden - så skriver jeg en privatbesked til jer for at få jeres e-mail adresse, så jeg kan tilføje jer.

Når alle i gruppen har afsløret deres graviditeter for omverdenen, så bliver gruppen lavet om til lukket i stedet for hemmelig, men det er der længe til.

Jeg vil rigtig gerne være med. Min e-mail er

camilla_rex@hotmail.com

��

Anmeld Citér

27. juni 2017

Anonym trådstarter

Camulla skriver:

Jeg vil rigtig gerne være med. Min e-mail er

camilla_rex@hotmail.com

��

Jeg har tilføjet dig 

Anmeld Citér

1. juli 2017

Mhp04

Anonym skriver:

Hej, 

jeg vil gerne tilføjes til gruppen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.