Jeg er sørme gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
26 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2017

Anonym trådstarter

Har ikke været ved læge endnu, men ifølge de online terminsberegnere, har jeg termin den 24. februar 2018. Jeg er førstegangsgravid.

Er lige hemmelig indtil det er lidt mere officielt.

Andre med termin i nærheden af?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2017

Anonym

Hej
jeg er også førstegangsgravid, med termin d. 12/2-18

Jeg glæder mig helt vildt til den her rejse og alle forandringerne Håber jeg får en stor, dejlig og rund mave hehe

Anmeld Citér

16. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej
jeg er også førstegangsgravid, med termin d. 12/2-18

Jeg glæder mig helt vildt til den her rejse og alle forandringerne Håber jeg får en stor, dejlig og rund mave hehe

Stort tillykke med graviditeten 

Ja det håber jeg også jeg gør, hehe.

Anmeld Citér

19. juni 2017

Anonym

Hej med jer 

Jeg er også førstegangsgravid og efter lang ventetid. 

Vi har lige været igennem vores første icsi-forsøg som gav gevinst. Skal scannes den 30. på Rigshospitalet. 

Indtil videre har jeg regnet min termin ud til den 17. februar 

Og stort tillykke til jer - hvor er det dejligt 

Anmeld Citér

19. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej med jer 

Jeg er også førstegangsgravid og efter lang ventetid. 

Vi har lige været igennem vores første icsi-forsøg som gav gevinst. Skal scannes den 30. på Rigshospitalet. 

Indtil videre har jeg regnet min termin ud til den 17. februar 

Og stort tillykke til jer - hvor er det dejligt 

Ej hvor spændende, stort tillykke 

Anmeld Citér

22. juni 2017

Bananaalice

Jeg har lige produceret denne, skal til sygeplejerske kl. 13 for at få det bekræftet..
Jeg er ikke heeeelt optimistisk da jeg sidste måned også havde positive teste men der ikke var noget, men nu ser vi ad  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. juni 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Jeg har lige produceret denne, skal til sygeplejerske kl. 13 for at få det bekræftet..
Jeg er ikke heeeelt optimistisk da jeg sidste måned også havde positive teste men der ikke var noget, men nu ser vi ad  

Tillykke, så må vi håbe den er der denne gang  Den der test ser i hvert fald positiv ud, dem fra sidste måned så negative ud i mine øjne. Men den der er klart positiv, så tror på du har en lille spire i maven. Hvornår er din udregnede termin?

Anmeld Citér

22. juni 2017

Bananaalice

Anonym skriver:

Tillykke, så må vi håbe den er der denne gang  Den der test ser i hvert fald positiv ud, dem fra sidste måned så negative ud i mine øjne. Men den der er klart positiv, så tror på du har en lille spire i maven. Hvornår er din udregnede termin?

Det kan jeg ikke rigtig finde ud af, havde sidste mens første dag 22. maj, har en cyklus på 32-34 dage, men sidst var den 42 dage jo. Har kun haft negative ægløsningstests denne måned når jeg har prøvet.
Så, nogle apps siger 26. februar, og nogle danske sider siger starten af marts.

Anmeld Citér

22. juni 2017

Anonym trådstarter

Det kan jeg ikke rigtig finde ud af, havde sidste mens første dag 22. maj, har en cyklus på 32-34 dage, men sidst var den 42 dage jo. Har kun haft negative ægløsningstests denne måned når jeg har prøvet.
Så, nogle apps siger 26. februar, og nogle danske sider siger starten af marts.

Okay, kan være du skal overveje at bestille tid til en tidlig scanning når du i hvert fald mindst ved du er 6+0 henne (hvis du regner med du er så kort henne som muligt), et sted hvor de scanner indvendigt, så burde du kunne se hjerteblink og få noget mere præcist at vide 

Anmeld Citér

22. juni 2017

Bananaalice

Sygeplejersken sagde termin 25. februar, så alt er vel Lang tid til 1. undersøgelse i uge 9

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.