Hysteri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg synes selv at jeg er ret fast...nogle vil nok mene lidt streng. Jeg går meget op i at hun skal opføre sig pænt og tale ordentlig til andre mennesker. Derfor bliver jeg også vred når hun ter sig grimt foran andre, og råber af både børn og voksne. Men mormor, som er en stor del af hendes liv, er en del blødere. Og desværre har mormor lært hende nogle unoder, som jeg har haft en alvorlig snak med mormor om. 

Skal lige nævnes at jeg ikke råber af hende når jeg siger at jeg bliver vred på hende. Jeg siger meget fast, at det sprog vil jeg bare ikke høre på. 

Har du prøvet med time out? 

Giver du ind?  Altså lader hende gøre hvad hun vil så stoppe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2017

Anonym trådstarter

Supergirl skriver:

Har du prøvet med time out? 

Giver du ind?  Altså lader hende gøre hvad hun vil så stoppe

Jeg har prøvet at lade hende sidde på en stol nogle gange, hvor jeg sidder overfor hende til hun slapper af igen. Problemet med det er sådan set bare at hun begynder at slå sig selv i arrigskab, før hun mister pusten og køler af. 

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener. Men jeg giver yderst sjældent efter, hvis jeg først har sagt nej til noget. Hun får selvfølgelig også lov til at styre mange ting selv (indenfor rimelighedens grænser), så hun også er med til at vælge hvad hun selv vil.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.