Jeg er simpelthen så træt og frustreret.
Har en datter på knap 3 1/2 år. Hun går i børnehave og udvikler sig som hun skal, og har MASSER af krudt i numsen.
Men...hun er hamrende hysterisk, og næsten umulig at have med nogen steder, eller til festlige arrangementer. Hjemme kan hun være det sødeste, mest fornuftige og høflige lille menneske...men ude går det bare helt galt. Hun er fræk, og taler grimt til fremmede ved at råbe højt efter dem, når bare de siger hej til hende. Hun skriger og flår mig rundt i tøjet. Når der er komsammen arrangementer i hendes børnehave, så har jeg ikke en fair chance for at tale med de andre forældre...og jeg kan se at de virkelig kigger på min hysteriske datter. Jeg bliver så flov. Hun ødelægger det for de andre børn, og vi er stort set altid nødt til at tage hurtigt hjem igen. Samme gælder når vi tager fx. på tur til Bakken eller andre steder. Hun skriger og kaster sig ned på jorden, og jeg bliver vred, og så er turen nærmest ødelagt. Jeg er der hvor jeg er begyndt at spise hende af med slik, balloner og gaver....bare for at få nogle få minutters ro, mens vi er ude. Det kan heller ikke være rigtigt at man skal bestikke sit barn, bare for at få en smule hygge, men jeg er ved at være desperat.
Ved ikke om der er nogen der kan give et godt råd herinde...jeg havde bare lige brug for at dele mine frustrationer. 
Anmeld
Citér