Sommerferie 2 voksne, 2 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2017

God-mor

StineW79 skriver:

Ja hvor ska i hen i sommerferien og hva har i givet for det??

Vi er 2 voksne og 2 børn, og vi ka vist næsten li det hele.

Dog er vi ik interesseret i køselv ferie, da jeg ik ka holde til at sidder i en bil mere end 4-5 timer af gangen højest!! Vh Stine 

Vi skal til Mallorca. Vi er 2 voksne og 2 børn og har givet 14.500 kr. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2017

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Det lyder også helt fantastisk!!!

men tænker det er begrænset hva vi ville ku nu på feks kun 1 uge?

Vi ska i svigerfars sommerhus og på en masse familiebesøg og en dagstur også, også er 3 ugers ferie bare gået hurtigt!

Men ih hvor jeg glæder mig til sommerferie!!!!! Vh Stine 

Ja, sådan en tur tager lidt længere end en uge for at få noget ud af det. 

Sommerhus i Danmark lyder heller ikke tosset. 

Vi var i Tyrkiet for et par år siden - der er altså skønt der. Jeg kan også anbefale Grækenland. Elsker det græske, og glæder mig til at komme tilbage en dag (boede der i godt et år for mange år siden).

Eller hvad med selv at sammensætte en ferie? Ryanair billetter til Milano eller Barcelona og så lej en lejlighed via airbnb? 

Håber, I får en god ferie hvorend I kommer hen 

Anmeld Citér

6. juni 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79
God-mor skriver:

Vi skal til Mallorca. Vi er 2 voksne og 2 børn og har givet 14.500 kr. 

Ej hvordan har i fundet det så billigt?? Og hva uge er det i? Vh Stine 

Anmeld Citér

6. juni 2017

God-mor

StineW79 skriver:

Ej hvordan har i fundet det så billigt?? Og hva uge er det i? Vh Stine 

Det er fordi vi først holder ferie sidst i august så det er med afrejse den 29/8. Men ellers har vi altid haft held med afbudsrejser, der er somregel altid et hav af dem Men denne rejse er bestilt hos Spies. 

Anmeld Citér

6. juni 2017

Aristocats

Men er der meget at se ud over de lækre strande? Har nemlig godt tænkt på det...

Altså, det er helt klart mest badeferie begge steder - der er ikke en helt masse blandede attraktioner på den måde, så det er ikke steder man skal tage hen hvis man går op i at der er mange forskellige ting at se udover lækker natur... men jeg hader ellers "normal" charterferie på Mallorca, i Italien osv. men jeg elsker virkelig Den dominikanske republik og Jamaica  Jeg synes det er noget helt andet, selvom en stor del af det helt klart er lækre strande og godt vejr. 

Anmeld Citér

6. juni 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
StineW79 skriver:

Årh det lyder virkelig dejligt!

Har i selv sammensat rejsen? Vh Stine 

Ja - vi har selv sammensat. Det gør vi faktisk altid... 

Anmeld Citér

6. juni 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Vi tager en kør selv ferie i år, hvor vi kører til Spanien, som er vores foretrukne land.. i år er det alle dagene i L'estartit.. vi plejer at slutte af i byen et par dage... men denne gang har vi fundet en fed lejlighed til 12500 for 5 personer i 11 dage.. så det er billigt for os...

Anmeld Citér

6. juni 2017

Anonym

2 voksne og 2 børn på gran canaria med med all inklusive i Royal suite inkl. Spa behandlinger til de voksne med Spies til september (børnehave børn) for 20.000

Anmeld Citér

6. juni 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79
SØS skriver:

Ja - vi har selv sammensat. Det gør vi faktisk altid... 

Hvilken selvskaber bruger i til at finde hotel, transfer fra/til lufthavn og hva ska man sådan ellers være obs på? Vh Stine 

Anmeld Citér

7. juni 2017

Clarasmor2010

Vi skal til Italien på en camping plads der hedddr Ca'Savio og bo i mobilehome.. Vi er godt nok 2 voksne og 3 børn.. men vi har givet 5600kr for flybiletterne til Venedig tur/retur også koster mobilehomet knap 8000kr for 11 dage.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.