Sommerferie 2 voksne, 2 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
41 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja hvor ska i hen i sommerferien og hva har i givet for det??

Vi er 2 voksne og 2 børn, og vi ka vist næsten li det hele.

Dog er vi ik interesseret i køselv ferie, da jeg ik ka holde til at sidder i en bil mere end 4-5 timer af gangen højest!! Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2017

Christabelle

Dog er vi ik interesseret i køselv ferie, da jeg ik ka holde til at sidder i en bil mere end 4-5 timer af gangen højest!! Vh Stine 

Vi har lejet et sommerhus på Bornholm for en uge. Det er gennem min kærestes arbejde så vi har fået det til kun 3000,-

Anmeld Citér

5. juni 2017

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Måske ikke så meget inspiration for jer, men da vi flytter ind i vores nye hus her 1. juli, skal vi køre til Danmark.

Så først tager vi en uge i London og så kører vi op gennem Europa - men max 2-3 timer om dagen og holder så ind og ser ting og oplevelser. Det bliver vores eneste sommerferie i år, da vi skal bruge juli måned til at falde på plads og indrette os. 

Men sidste år var vi på interrail, og det var også planen, vi skulle det i år, inden vi vidste, vi skulle flytte. Så næste år tager vi enten på græsk ø-hop tur eller rundt i Frankrig, Spanien og Portugal. 

Jeg kan varmt anbefale at holde ferie på den måde - vi er blevet bidt af interrail buggen og jeg kan forestille mig, vi kommer til at gøre det de næste mange år.

Anmeld Citér

5. juni 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
StineW79 skriver:

Vi har lejet et sommerhus.

lige ud til stranden. Så ungerne kan bade og lege. Imens vi forældre kan nyde udsigten og observere børnene.

Anmeld Citér

5. juni 2017

Ellie79

StineW79 skriver:

Lalandia i Rødby skal det regne og være koldt kan ungerne bade en uge - får vi fantastisk vejr skal vi bade og se Lolland  de sidste to uger lader vi os inspirere af vejr og vind

Anmeld Citér

5. juni 2017

Tip!

Sommerhus - den vildeste sum af 350 kr for en uge 

mine forældre tilbød at de kunne lukke for booking en uge af deres sommerhus, så vi kunne benytte det.. det ligger knap 1 km fra stranden, og ellers intet fancy iver det.. men ungerne elsker at være deroppe, og det er så afslappende ikke at skulle en hel masse.. 

Anmeld Citér

5. juni 2017

StineW79

Christabelle skriver:

Vi har lejet et sommerhus på Bornholm for en uge. Det er gennem min kærestes arbejde så vi har fået det til kun 3000,-

Vi har faktisk også snakket om Bornholm. Har ik været der siden folkeskolen og gad det så godt igen!! Vh Stine 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Christabelle

StineW79 skriver:

Vi har faktisk også snakket om Bornholm. Har ik været der siden folkeskolen og gad det så godt igen!! Vh Stine 

Jeg har heller ikke været der siden 6. klasse. Glæder mig helt vildt

Anmeld Citér

5. juni 2017

StineW79

PT skriver:

Måske ikke så meget inspiration for jer, men da vi flytter ind i vores nye hus her 1. juli, skal vi køre til Danmark.

Så først tager vi en uge i London og så kører vi op gennem Europa - men max 2-3 timer om dagen og holder så ind og ser ting og oplevelser. Det bliver vores eneste sommerferie i år, da vi skal bruge juli måned til at falde på plads og indrette os. 

Men sidste år var vi på interrail, og det var også planen, vi skulle det i år, inden vi vidste, vi skulle flytte. Så næste år tager vi enten på græsk ø-hop tur eller rundt i Frankrig, Spanien og Portugal. 

Jeg kan varmt anbefale at holde ferie på den måde - vi er blevet bidt af interrail buggen og jeg kan forestille mig, vi kommer til at gøre det de næste mange år.

Det lyder også helt fantastisk!!!

men tænker det er begrænset hva vi ville ku nu på feks kun 1 uge?

Vi ska i svigerfars sommerhus og på en masse familiebesøg og en dagstur også, også er 3 ugers ferie bare gået hurtigt!

Men ih hvor jeg glæder mig til sommerferie!!!!! Vh Stine 

Anmeld Citér

5. juni 2017

FruStolpe

Vi napper en lille uge i jesperhus. Ca 3000 og pigerne glæder sig vildt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.