"Er du mors lille dreng?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2008

ka li ja

puuuhhaaaa
ja jeg sad godt nok også med de grummeste tanker bagefter. holld op jeg måtte tage mig sammen for ikke at tude.....
kunne ikke huske det var så slemt, men jeg havde jo heller ikke selv børn første gang jeg så det.
håber det er kommet til at gå ham godt den bette. er spændt på næste torsdag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2008

Rasmine

Ja, det er frygteligt. Men midt i al tuderiet, så tænk lige på hvor GODT det er, at forvaltningen allerede inden fødslen havde "fat i" forældrene. Tænk lige på sønnen af de andre forældre (venner til Jørn's forældre) Var han ikke 1 helt år, inden der skete noget? Sikke noget lort, krummede også tæer da Jørn blev kastet over skulderen. Og hver gang pædagogen prøvede at forklare dem at Jørn havde brug for dem, og at han trak sig mere og mere ind i sig selv. Især da Jørn's far sagde: "Hvis de tager Jørn, får vi da bare en ny" >( Pyha, ville slet ikke have tålmodighed til at arbejde med sådan nogle mennesker, hatten af for dem der vil/kan! Mette - på vej til syn med bilen, grr... TRor den dumper! (Den ene bagdør virker ikke, og har et lille-bitte stenslag) (Vil prøve at spille dum husmor)

Anmeld

11. april 2008

ivfmarie

Mebach skriver:

Mette - på vej til syn med bilen, grr... TRor den dumper! (Den ene bagdør virker ikke, og har et lille-bitte stenslag) (Vil prøve at spille dum husmor)

Spille?

Ej sorry Bacon - men den var oplagt :D

Og ligepræcis den der sætning: Så får vi bare en ny" der fik jeg kvamle - og brækkede mig faktisk (men det var nok narkosesyge)
Hvis jeg var den ellers søde pædagog der morgen efter morgen prøvede at vække forældrene, så havde jeg losset dem i røvet og og givet dem en kæmpe opsang. Velvidende at det ville prelle af som olie på teflon!
Det er bare SÅ svært at finde noget at give skylden i disse situationer.
Jeg kan bare sige SOCIAL ARV....

Marie - der lige fik kvalme igen

Anmeld

11. april 2008

Rasmine

HAHA, så sjov man da kan være, når man er senge/sofaliggende!
Har du ondt i fussen?

Mette - har fødselsdag i morgen, og skal vælge ring, sammen med Lars og ungerne
(L)

Anmeld

11. april 2008

Monica

Synes det var frygteligt at se... Tænkt hvor hurtigt et barn tager skade... Jeg var helt tund i kroppen (mere ned jeg plejer) bageefter, kunne slet ikke tænke på andet... Frygteligt... Nu må vi se hvordan det går med ham næste torsdag...

Puha, et kig ind et liv, jeg egentlig ikke troede var muligt...

Monica

Anmeld

11. april 2008

ivfmarie

Mebach skriver:

HAHA, så sjov man da kan være, når man er senge/sofaliggende!
Har du ondt i fussen?

Mette - har fødselsdag i morgen, og skal vælge ring, sammen med Lars og ungerne
(L)

Tak du - fussen har det over al forventning.
Det lyder som om I har en nice dag for jer i morgen - tillykke på forhånd, og god fornøjelse :D

Anmeld

11. april 2008

Helle30

Jeg synes også, det var meget værre at se det denne gang. Sofie var lagt i seng, og efter programmet havde jeg sådan lyst til at tage hende op og give hende en ordentlig krammer (jeg kom dog til besindelse - hun ville bestemt ikka have fundet det nødvendigt:'(:))). Jeg fatter ikke, hvordan nogen i den grad kan være så meget ude af stand til at tage vare på et lille barn. Hvordan kan man ikke stå op, når ens barn har brug for én? Hvordan kan man tage på druk og efterlade sit lille vidunder? Hvordan kan man tro, at én natdragt i str. 1 år vil være tøj nok? Og hvordan kan man nærmest smide en lille baby ned i hans seng og kaste dynen over ham - nærmest som en straf, fordi han er ked? Jeg synes, udsendelsen er meget nødvendig. Der er mange mennesker, der slet ikke kan forestille sig, hvad det bygger på, når man taler om tvangsfjernelser, tvangsadoption mv. - Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.