"Er du mors lille dreng?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
26 svar
0 synes godt om
9. april 2008

Helle30

Nu Ivfer har oprettet tråden om "byen hvor kvinderne gik" kommer jeg i tanker om et andet program, som også bliver sendt i morgen. "Er du mors lille dreng?". Kan nogen huske det? Sidst det blev sendt, var der kæmpe debat om, hvorvidt alle har ret til at få børn. Programmet i morgen er, kan jeg forstå, en optakt til et program om, hvordan drengen har det i dag. Jeg skal se det, selvom jeg ved, jeg kommer til at tude:'(. - Helle, nu med grøn te (og jeg er endda ikke syg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2008

Tynen

Altså nu så jeg det ikke første gang det blev sendt (Var jeg født der ;) ) men har jo så set klippene for det nu her og puh, det skærer mig lidt i hjertet!

Nu ved jeg godt at jeg slet ikke kan bedømme noget ud fra klippene, men jeg kan da slet ikke holde til at se hvordan ham faderen bare render med det bette barn over skulderen med en enkelt arm, og da han bare kaster dynen over ansigtet på babyen i sengen.

Hvad gjorde de egentlig ved ham siden at han skulle tvangsfjernes?

Passede de ham ikke ordentlig eller?

Trine - Der også vil se det, selvom jeg ved jeg tuder over det!!

Anmeld

9. april 2008

LouiseViola

Jeg så det sidst det blev sendt, og puha piger! det er noget af en omgang... så er I advaret:'( Ta' en dyb indånding og gør kleenexen klar! Jeg bliver også nødt til at gense det, og ikke mindst se hvordan det går med Jørn i det opfølgende program! Håber sgu han har mødt nogle mennesker som kan tage sig af ham. Og Tynen, nej de passer ham overhovedet ikke ordentligt og det er vist også noget med at de ryger hash, og oven i hatten er de vist ikke helt så begavede. - Louise

Anmeld

9. april 2008

Nadi

Jep jeg kan godt huske det -desværre!! Eller det vil sige jeg har set programmet i psykologi.

Jeg var virkelig forfærdet, og det kommer slet ikke som en overraskelse at Jørn er kommet i plejefamilie. Og kan kun giv Louise ret, de er absolut ikke begavede og det ville være synd at sige de overhovedet tog sig af ham.

Det er et virkelig spændende program og jeg kan kun anbefale at se det.

-Nadia

Anmeld

10. april 2008

Marco2

Jeg skal IKKE se det. Synes simpelthen det var så skrækkeligt. Stakkels Jørn. Vil gerne se programmet om hvordan det går ham idag, men vil ikke se det første program. Puhhha.

AG

Anmeld

10. april 2008

Sille

Det er super godt det program... Jeg har også fået det vist mange gange i undervisning (psykologi osv) og jeg glæder mig til at se hvordan det er gået lille jørn..
Det var så frygteligt....
Så jeg skal i hvert fald se det..

Anmeld

10. april 2008

Siber

Ja jeg skal i hvert fald se det, og jeg så det også sidst!
Stakkels dreng (den gang) håber han har det godt i dag!

Jeg husker fra sidst, at de sagde hvis I fjerner jørn, så får vi da bare en ny unge!

Glæder mig til at debatere med jer, og ja frem med klenex

Knus Siber

Anmeld

10. april 2008

Ny mor

Hvor og hvornår bliver det sendt?
Birgitte

Anmeld

10. april 2008

linemus

Nu på tv2

Anmeld

10. april 2008

Ny mor

linemus skriver:

Nu på tv2

Takker :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.