"Er du mors lille dreng?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2008

ivfmarie

ej, jeg må opgi... allerede nu er jeg rødglødende og frustreret.
Puha. Og det er jo desværre ikke et enkeltstående tilfælde med sådan et par.
Åhhh, stakkels barn - og stakkels forælde, de ved jo ikke bedre.

Puha jeg har kvalme +o(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2008

Juniors mor

Puhaa - har det godt nok også skidt med at se hvordan den lille uskyldige dreng bliver behandlet. stakkels lille dreng.....

Anmeld

10. april 2008

sttina

fuck hvor jeg tudede :@
Stakkels stakkels dreng. Håber virkelig livet har været bedre ved ham.

Anmeld

10. april 2008

Mikkelmusen

puuuh en omgang... godt der kommer noget lidt sjovere om lidt... :'(

Anmeld

10. april 2008

Bamseboet :D

kan simpelt hen ikke forstå, at de ikke griber ind noget før, når de sagtens kan se, at det går ud over jørn>( man skal da tænke på det lille hjælpeløse barn(H), og ikke de to forvirrede og fightende forældre...

Anmeld

10. april 2008

Louise mortil4

Det er simpelthen forfærdeligt at sådan noget får lov til at ske, de burgte ha taget ham allerede ved fødslen, hvis forældrene ikke er mere intraserede allerede inden, hvorfor skulle det så ændre sig. Jeg sys det er lige så forfærdeligt at jørns mor for 2 år siden har fået et barn mer, som hun fik samme chance for at ødelægge, de sagde så ikke noget om hvordan det var gået denne gang, men det kan da ikke være gået så meget bedre. Jeg sys man burte lade barnet komme først i sådan en sag. Men jeg ved desværre at det forekommer alt for tit. Min far er uddannet misbrugs vejleder, og han er tit med inde over når misbrugerne får barn. Far fortæller at der tit går alt for lang tid inden kommunen griber ind. Hvor er det sørgeligt at sådan noget kan få lov at foregå i dagens danmark, for det sker jo alt for tit stadig :'(. Knus Louise

Anmeld

10. april 2008

Tynen

Og jeg TUDEDE!!!

Om jeg FATTER hvorfor de ikke greb ind noget før og bare lod det stå til!

Arh, jeg var fuldstændig færdig da jeg så hvordan han bare vadede hurtigt rundt med den stakkels nyfødte over skulderen!

Shit - Må hellere lade være med at skrive mere!
Kan slet ikke udholde tanken om at der er mange, mange børn der har det lige som ham.. Måske endda værre!

Trine

Anmeld

10. april 2008

BellaT

Så forfærdeligt at tænke på at mange børn i dk har det sådan.:'( Og nogle bliver åbenbart ikke reddet. Se bare deres vennepars barn. Føj! Og så fik moderen bare en ny. Kender nogle som er i familie med nogen som gang på gang har fået fjernet børn. Når de hentede et barn gik de bare i gang med at lave et nyt!!8( Sidste barn blev fjernet efter kun 10 dage udenfor mors mave. Heldigvis. Føj, hvordan kan voksne mennesker være så egoistiske?(?) På det punkt går jeg stærkt ind for tvangssterilisering>(! Noget må da gøres. Knus fra Helle...

Anmeld

10. april 2008

Nadi

Jeg kan også få den tanke at hvis sådan et par kan få børn, hvorfor FANDEN skal man så tjekkes i hoved og røv og giv 500.000 for at adoptere et barn??! Bliver virkelig frustreret og vred over sådan noget. For det er jo pisse synd for dem der ikke kan få børn af naturlige veje, men sådanne to spader kan få lov til at ødelægge et lille barn fordi de kan!

ARGH >(

Anmeld

10. april 2008

ivfmarie

Nadi skriver:

Jeg kan også få den tanke at hvis sådan et par kan få børn, hvorfor FANDEN skal man så tjekkes i hoved og røv og giv 500.000 for at adoptere et barn??! Bliver virkelig frustreret og vred over sådan noget. For det er jo pisse synd for dem der ikke kan få børn af naturlige veje, men sådanne to spader kan få lov til at ødelægge et lille barn fordi de kan!

ARGH >(

Det fatter jeg heller ikke!! Der er noget galt i vores samfund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.