Tør jeg tage med???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2017

Carina:-)

Af sted med jer 

Ellers vinder de kujoner 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2017

Bananaalice

Tænk på hvor mange arrangementer og koncerter der gennemføres dagligt  

Jeg er faktisk helt ærligt mest bange for at komme steder jeg ikke kan komme ud, såsom i biografen, efter ham den psykisk syge i USA under en Batman-film skød. Men sådan en stor sal ville ikke gøre mig bange, 

Anmeld Citér

5. juni 2017

"Anarkisten"

Mariehøne123 skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig bor selv i England og har netop idag snakket med en bekendt der havde første aften uden børn igår og var i London i går aftes og forlod stedet hvor terrorangrebet skete 15 min før angrebet. Hun var rystet. 

Men du er nødt til at huske på at sandsynligheden er lille. Sandsynligheden for at i dør i trafikken er langt større men du er jo ikke bange hver gang dig og manden kører uden børnene. 

Terroren kan ske hvor som helst i metro, Tim koncerter på strøget mv. Så med mindre du bliver selvforsynende på Lolland må vi acceptere risikoen. 

He he he....selvforsynende på Lolland 

Anmeld Citér

5. juni 2017

"Anarkisten"

Bananaalice skriver:

Jeg er faktisk helt ærligt mest bange for at komme steder jeg ikke kan komme ud, såsom i biografen, efter ham den psykisk syge i USA under en Batman-film skød. Men sådan en stor sal ville ikke gøre mig bange, 

Det siger min mand også 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg var til koncert i København for et par dage siden og skænkede det faktisk ikke en tanke, at der lige havde været noget i Manchester. Alle blev kropsvisiteret ved indgangen, men det kunne måske godt have været lidt mere grundigt, da vi så nogle stykker, der i hvert fald havde fået deres dåseøl med ind.

Netop fordi risikoen er så lille, tænker jeg egentlig ikke over det i hverdagen og tager måske til koncert i Manchester til november.

Anmeld Citér

5. juni 2017

Aristocats

Bananaalice skriver:

Lige den med biografen og Batman-fyren tænker jeg HVER eneste gang jeg er i bio 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.