Tør jeg tage med???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
15 svar
15 synes godt om
4. juni 2017

"Anarkisten"

Åhh for pokker altså! 

Manden og jeg skal til koncert i KBH, sidst i denne måned og hold nu kæft, hvor kan jeg få "angst" over det. Tanken om, at der skulle ske os noget (terror) og vores to så drenge mister deres forældre er virkelig ved at pippet fra mig. Har slet ikke lyst til at tage afsted, men samtidig skal man jo ikke lade "dem" vinde 

Shit altså....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Afsted!!! Vh stine

Anmeld Citér

4. juni 2017

B&J

Afsted med jer

Anmeld Citér

4. juni 2017

Aristocats

I tager da afsted  !!

Anmeld Citér

4. juni 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
"Anarkisten" skriver:

Åhh for pokker altså! 

Manden og jeg skal til koncert i KBH, sidst i denne måned og hold nu kæft, hvor kan jeg få "angst" over det. Tanken om, at der skulle ske os noget (terror) og vores to så drenge mister deres forældre er virkelig ved at pippet fra mig. Har slet ikke lyst til at tage afsted, men samtidig skal man jo ikke lade "dem" vinde 

Shit altså....

Ja, tag afsted, og det er også den eneste måde, man overvinder angsten... 

Anmeld Citér

4. juni 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Jeg kan sagtens forstå dig bor selv i England og har netop idag snakket med en bekendt der havde første aften uden børn igår og var i London i går aftes og forlod stedet hvor terrorangrebet skete 15 min før angrebet. Hun var rystet. 

Men du er nødt til at huske på at sandsynligheden er lille. Sandsynligheden for at i dør i trafikken er langt større men du er jo ikke bange hver gang dig og manden kører uden børnene. 

Terroren kan ske hvor som helst i metro, Tim koncerter på strøget mv. Så med mindre du bliver selvforsynende på Lolland må vi acceptere risikoen. 

Anmeld Citér

4. juni 2017

Thea14

Jeg forstår udemærket din bekymring, og jeg ville uden tvivl selv have samme tanker.

Men vi kan ikke vide hvor der sker noget næste gang. Der kan lige så vel være mens du sidder på en restaurant i byen, går en tur i Tivoli eller handler i et storcenter. Der er intet forudsigeligt mønster der kan advare om de går efter koncerter, byfester eller turistattraktioner. Hvis vi lader frygten styre, så kan vi jo aldrig komme nogen steder og så vinder terroristerne. 

Så tag afsted og nyd koncerten. Tænk på hvor mange koncerter der bliver afholdt og hvor få angreb der egentlig er sket. det er selvfølgelig voldsomt når det sker, men chancen er nu en gang lille.

Og ja, jeg frygter også at møde den alkoholpåvirkede fartbilist, eller at min mand gør. Men jeg kan ikke låse os begge inde i hjemmet. Verden er bare et farligt sted ar være, så vi kan lige så godt få det bedste ud af det.

Anmeld Citér

4. juni 2017

"Anarkisten"

Tak tøser 

Selvfølgelig har i ret. Frygten skal ikke vinde og jeg ved det jo også godt. 

Tankerne kan bare være rigtig svære at styre 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Karina84

"Anarkisten" skriver:

Tak tøser 

Selvfølgelig har i ret. Frygten skal ikke vinde og jeg ved det jo også godt. 

Tankerne kan bare være rigtig svære at styre 

Jeg forstår dig virkelig godt!

Man så jo også hvordan folk gik i panik i Italien da et brag lød og folk troede det var en bombe... 

Ja vi skal leve videre som vi plejer og alt det, men jeg synes godt nok at det bliver sværere og sværere, ikke at lade frygten styre.

Anmeld Citér

5. juni 2017

Xolia

"Anarkisten" skriver:

Åhh for pokker altså! 

Shit altså....

Det er desværre lige netop det de hundehoveder til terrorister vil have....

Tag med og stol på sikkerheden. 

Var forbi Royal Arena den anden dag i et ærinde... der var MEGA meget sikkerhed... 

Så slap af og glæd dig. Hvis det værste skulle ske så har vi et godt samfund som passer på dine små 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.