Mangler stadig et pigenavn - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2017

Cassandra

hannetheis skriver:

Her hjemme har vi en Vilje.

Sødt - hende i min mave virker virkelig også som en med en STOR Vilje

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2017

Cassandra

Michfich skriver:

Alberte, Camille, Tea, Isabella, Ingrid, Lily, Minna, Michelle (ja det hedder jeg selv så det er jo et godt navn ), Milena

Tusinde tak for dit input Alberte er virkelig også smukt

Anmeld Citér

4. juni 2017

Cassandra

Update - Manden min og jeg har besluttet os for at Olivia bliver en mulighed - 

Tusinde tak for alle jeres fine input  

Anmeld Citér

5. juni 2017

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Cassandra skriver:

Hejsa 

Har termin om 11 dage, men vi er simpelthen på bar bund med lille pigens kommende navn Vi har kigget alle tilgængelige navnelister igennem, men uden at finde et Håber I kan give os lidt inspiration Vi har tre børn i forvejen: Cassandra, William og vores engledatter Annamay, men hvad skal vores kommende pige hedde? 

Cassandra, William, Annamay og...

Elina

Viola

Silja

Minella

Louisa

Lily

Lilja

Catalina

Nicca

Andrea

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

5. juni 2017

Miti's mama

Jennifer 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Bebsen

Vi venter selv en pige, kæresten vil gerne have hun skal hedde Mynthe og jeg vil gerne at hun skal hedde Saga 

Anmeld Citér

5. juni 2017

MM00

Cassandra skriver:

Hejsa 

Har termin om 11 dage, men vi er simpelthen på bar bund med lille pigens kommende navn Vi har kigget alle tilgængelige navnelister igennem, men uden at finde et Håber I kan give os lidt inspiration Vi har tre børn i forvejen: Cassandra, William og vores engledatter Annamay, men hvad skal vores kommende pige hedde? 

Her er lidt forslag 

Karolina/Carolina 

Laurine 

Rebekka 

Victoria 

Fransiska

Augusta 

Mathilda 

Rasmine 

Gabriella 

Emmelie 

Vanessa 

Frederikke 

Anmeld Citér

6. juni 2017

Mullemee

Evelyn. Jeg kender virkelig mange der hedder Olivia. Personligt er jeg slet ikke tosset med Rasmus Seebach, så da han lavede en sang, der hed Olivia, så skulle min datter i hvert fald ikke hedde det.  Vi havde også valgt Olivia, men det kom hun så ikke til at hedde.  

Anmeld Citér

6. juni 2017

altogintet

Cassandra skriver:

Hejsa 

Jeg er helt vild med navnene Ella, Aja og Vega 

Anmeld Citér

10. juni 2017

Cassandra

Hejsa 

Undskyld for den sene tilbagemelding - blev ramt af sommersnue

Takker alle for jeres dejlige kommentarer Vi venter med at finde det endelige navn til vi holder hende i vore arme - måske ligner slet ikke en OLIVIA mm. 5 dage til termin....glæder mig vildt meget - håber bare min "snotnæse" er væk til den tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.