Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ciss skriver: Anora Annabeth Cordelia
Anora
Annabeth
Cordelia
Tusinde tak for dit input Cordelia har jeg faktisk ikke tænkt på - flot/smukt navn som sagtens kan komme på tale
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
esioul skriver: Rosalina Eller Rosalia
Rosalina Eller Rosalia
Tusinde tak for dit input To meget spændende navne
Mulllesmor skriver: Leonora ellinor benedicte regitze carmen cornelia augusta patricia felicia
Leonora
ellinor
benedicte
regitze
carmen
cornelia
augusta
patricia
felicia
Tusinde tak for dit input Benedicte, Augusta, Cornelia og Patricia er faktisk meget oplagte
Aristocats skriver: Olivia My Augusta Kastanje Elvira Andrea Flora Rosa Cornelia Gaia Liv
Olivia
My
Augusta
Kastanje
Elvira
Andrea
Flora
Rosa
Cornelia
Gaia
Liv
Tusinde tak for dit input Endnu engang er Olivia nævnt begynder mere og mere at falde for navnet Dog er Kastanje faktisk også meget spændende og smukt
Cassandra skriver: Tusinde tak for dit input Endnu engang er Olivia nævnt begynder mere og mere at falde for navnet Dog er Kastanje faktisk også meget spændende og smukt
Olivia er også et helt tidsløst pænt navn... Kastanje er personligt et af mine yndlings navne. Det er super smukt og sjældent men ikke mærkeligt!
Hvis vi skal have en pige denne gang, så skal hun hedde Neel.
Pigenavne i familien til inspiration: Evita, Merle, Emily, Amelie, Nora
Her hjemme har vi en Vilje.
Alberte, Camille, Tea, Isabella, Ingrid, Lily, Minna, Michelle (ja det hedder jeg selv så det er jo et godt navn ), Milena
Aristocats skriver: Olivia er også et helt tidsløst pænt navn... Kastanje er personligt et af mine yndlings navne. Det er super smukt og sjældent men ikke mærkeligt!
Ja - Olivia er virkelig begyndt at gro på mig og Kastanje er også smukt
NCB89 skriver: Hvis vi skal have en pige denne gang, så skal hun hedde Neel. Pigenavne i familien til inspiration: Evita, Merle, Emily, Amelie, Nora
Tusinde tak for dit input Smukke navne - Bliver vanskeligt at vælge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128