Mangler stadig et pigenavn - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.347 visninger
31 svar
24 synes godt om
4. juni 2017

Cassandra

Hejsa 

Har termin om 11 dage, men vi er simpelthen på bar bund med lille pigens kommende navn Vi har kigget alle tilgængelige navnelister igennem, men uden at finde et Håber I kan give os lidt inspiration Vi har tre børn i forvejen: Cassandra, William og vores engledatter Annamay, men hvad skal vores kommende pige hedde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2017

C85

Jeg synes Lily er sådan et fint navn! Det skulle vores have heddet, hvis ikke det var fordi det bliver en dreng.  Ellers kan jeg også godt lide Mollie og Olivia.

Anmeld Citér

4. juni 2017

Vivienne

Annabell

Anmeld Citér

4. juni 2017

Ciss

Anora

Annabeth

Cordelia 

Anmeld Citér

4. juni 2017

esioul

Cassandra skriver:

Hejsa 

Har termin om 11 dage, men vi er simpelthen på bar bund med lille pigens kommende navn Vi har kigget alle tilgængelige navnelister igennem, men uden at finde et Håber I kan give os lidt inspiration Vi har tre børn i forvejen: Cassandra, William og vores engledatter Annamay, men hvad skal vores kommende pige hedde? 

Rosalina Eller Rosalia

Anmeld Citér

4. juni 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Leonora 

ellinor 

benedicte

regitze

carmen

cornelia

augusta

patricia 

felicia 

Anmeld Citér

4. juni 2017

Aristocats

Olivia 

My

Augusta

Kastanje

Elvira

Andrea

Flora

Rosa

Cornelia 

Gaia

Liv

Anmeld Citér

4. juni 2017

Cassandra

C85 skriver:

Jeg synes Lily er sådan et fint navn! Det skulle vores have heddet, hvis ikke det var fordi det bliver en dreng.  Ellers kan jeg også godt lide Mollie og Olivia.

Tusinde tak for dit input - Olivia er faktisk en mulighed og jo flere gange jeg høre det jo bedre kan jeg li' det

Anmeld Citér

4. juni 2017

Cassandra

Vivienne skriver:

Annabell

Tusinde tak for dit input Faktisk har vi haft Annabell op at vende, men vi er tvivl om det minder for meget om Annamay - som vi mistede sidste sommer. Elsker dog navnet

Anmeld Citér

4. juni 2017

merethe

Profilbillede for merethe
Cassandra skriver:

Hejsa 

Vibeke

Mie

Liselotte

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.