Der bugte virkelig også være brugerbetaling når man vil have kejsersnit uden medicinsk årsag, prøv at tænk hvad det koster samfundet plus at det er en unødig risiko at udsætte barnet for, forstår simpelthen ikke at man gør den slags mod sit ufødte barn, så brugte man overveje inden om man vil have barn når man ikke ønsker at yde noget for det
Tænker der kan ligge mange grunde bag. Ligesom i mange andre henseender. Vi er alle forskellige og det skal der være plads til i samfundet. Der er mange ting man så burde lave brugerbetaling på, hvis men skal til at gå i petitesser.
Jeg synes ikke du kan holde den oppe på, at hvis personer ikke vil yde, skal de lade være med at få børn. Du kender netop ikke årsagen og igen, der skal være plads til forskellighed.
Trådstarter skriver at hun har et akut kejsersnit bag sig. Men du kender ikke til årsagen. Akutte kejsersnit bliver ikke altid uddelt på den mest rare måde.
Jeg har været igennem et hyperakut(i fødsel 13 timer)og et akut kejsersnit(i fødsel 49 timer). Og vil virkelig gerne have et planlagt kejsersnit denne gang. Men jeg har ingen medicinske årsager til det, så ifølge dig, burde jeg betale selv for mit 3. kejsersnit?
Anmeld
Citér