Pk mit ønske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.760 visninger
31 svar
87 synes godt om
3. juni 2017

Adina Elena

Hejsa 

Hvor i Dk kan man få planlagt kjersersnit efter eget ønske ? Nemlig har jeg flere grunde men har hørt at det er ret svært at få det især Esbjerg . 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. juni 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg har fået det på Skejby og o Viborg uden problemet

Anmeld Citér

3. juni 2017

Nogensmor??

Profilbillede for Nogensmor??
Adina Elena skriver:

Hejsa 

Hvor i Dk kan man få planlagt kjersersnit efter eget ønske ? Nemlig har jeg flere grunde men har hørt at det er ret svært at få det især Esbjerg . 

Hvis man holder på det er det man vil må de ikke afvise uanset hvor det er.. 

men de prøver at overtale til andet

Anmeld Citér

3. juni 2017

Adina Elena

Mulllesmor skriver:

Jeg har fået det på Skejby og o Viborg uden problemet

Jeg har hørt fra mange af at det er næsten umuligt i Esbjerg selvom jeg har en akut kjersersnit med min datter . Men jeg har også læst at jeg kan få en henvisning til et andet hospital . 

Anmeld Citér

3. juni 2017

Adina Elena

Nogensmor?? skriver:

Åbenbart men skal jeg vente på et positiv svar til oktober ? I Esbjerg skete det sidste år at min veninde har været til samtale hen til hun har næsten født og i det sidste ende fik hun en ja . 

Anmeld Citér

3. juni 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Der er strammet op mange steder 

På Skejby er det nu sådan at er der ingen medicinsk grund skal man til Randers for at få pk 

Og generelt er det blevet svært at få bare fordi

Så jeg ville starte med at snakke med jm om din tidl fødsel det kan være hun også synes det er bedst med pk denne gang

Anmeld Citér

3. juni 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod
Nogensmor?? skriver:

Men de kan gøre det så besværligt som muligt

I Skejby ryger man til Randers hvis der ikke er en medicinsk grund 

Og forstår det godt der er ingen grund til at udsætte sig selv og ikke mindst ens barn for unødig risiko som en operation jo er

Anmeld Citér

3. juni 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Der bugte virkelig også være brugerbetaling når man vil have kejsersnit uden medicinsk årsag, prøv at tænk hvad det koster samfundet plus at det er en unødig risiko at udsætte barnet for, forstår simpelthen ikke at man gør den slags mod sit ufødte barn, så brugte man overveje inden om man vil have barn når man ikke ønsker at yde noget for det 

Anmeld Citér

3. juni 2017

Bananaalice

Profilbillede for Bananaalice

Jeg vil også sige, at ønsker man ikke det tilbud det offentlige kommer med, så må man på privat klinik  Det tror jeg bare ikke helt vi har til kejsersnit i Danmark på den måde..

Så du må jo ringe til alle hospitaler i Danmark og høre, det er lidt nemmere end at vi sidder herinde hvor en del har oplevelser der er et par år på bagen og meget kan være ændret fuldstændig. Hvis det fylder så meget for dig at du ikke tror epidural kan klare det  

Anmeld Citér

3. juni 2017

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Der bugte virkelig også være brugerbetaling når man vil have kejsersnit uden medicinsk årsag, prøv at tænk hvad det koster samfundet plus at det er en unødig risiko at udsætte barnet for, forstår simpelthen ikke at man gør den slags mod sit ufødte barn, så brugte man overveje inden om man vil have barn når man ikke ønsker at yde noget for det 

Tænker der kan ligge mange grunde bag. Ligesom i mange andre henseender. Vi er alle forskellige og det skal der være plads til i samfundet. Der er mange ting man så burde lave brugerbetaling på, hvis men skal til at gå i petitesser. 

Jeg synes ikke du kan holde den oppe på, at hvis personer ikke vil yde, skal de lade være med at få børn. Du kender netop ikke årsagen og igen, der skal være plads til forskellighed. 

Trådstarter skriver at hun har et akut kejsersnit bag sig. Men du kender ikke til årsagen. Akutte kejsersnit bliver ikke altid uddelt på den mest rare måde. 

Jeg har været igennem et hyperakut(i fødsel 13 timer)og et akut kejsersnit(i fødsel 49 timer). Og vil virkelig gerne have et planlagt kejsersnit denne gang. Men jeg har ingen medicinske årsager til det, så ifølge dig, burde jeg betale selv for mit 3. kejsersnit? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+