nyt køkken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2017

Kay

Jegkiggerpåfugle skriver:

Jeg havde gjort det - bor selv til leje, godt nok har vi ikke ændret køkkenet. Vi er i gang med at lave badeværelset, det var sådan et ÜBER retro badeværelse fra 1967  og det har jeg virkelig haft det MEGET svært ved og nu ved jeg at vi bliver boende i hvertfald til 2022 så manden og jeg blev enige om at nu skulle det være! - dog koster det kun os 6000-8000 

Vi ved også vi skal bo her længe endnu regner faktisk ikke med vi kommer til at flytte her fra 

Lyder også som et ærgerligt badeværelse  vores køkken er negotin gult inden i skabene  De tidligere beboere røg meget og her er malet med sådan noget specielt spærende maling på væggene og køkkenet er vasket ned men det er stadig den der klamme gule farve  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2017

Mullemee

Jeg ville lave køkkenet om nu. Det er altså træls at bo i noget, hvor du hver dag går og er lidt træt af det, fordi tingene ikke er optimale. Uanset om det er leje eller eje.

Jeg ved at Mastercard har lavet en funktion, hvor man kan betale regningen i bidder, så du betaler hele køkkenet med mastercardet og så bestemmer du selv størrelsen på de bidder du vil betale af. Så kan I få lavet køkkenet nu, og i stedet for at spare op i et halvt år, kan I afbetale i et halvt år. Det er en mulighed. 

https://www.remember.dk/kreditkort/sadan-fungerer-det/

Jeg var også inde og læse om finansieringsmuligheder på IKEAs hjemmeside, det er også en mulighed, dog mener jeg at have læst at IKANO bank, som IKEA samarbejder med, ikke har fået så gode anmeldelser.

Pøj pøj med dit barns operation.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.