Tænk jeg synes stadig ikke det er "slemt" venner eller ej.... jeg ville formodentlig også selv kunne glemme at sige det, og bare tænke vupti så må vi tage lørdag for min datter vil også gerne og især hvis min datter faktisk har været "bange" for at holde fødselsdag.
Hvad jeg ville gøre i dine sko er nok stik modsat af hvad er forventeligt. For jeg ville tale det helt ned, og ville svare min datter med et, ej selvsagt har de lyst til at komme. De der ikke kan er fordi de allerede har planlagt noget i familien og de ville ikke være kommet ligegyldigt hvad. Og så ville jeg snakke om sikke en skøn weekend hvor du hver dag skal være sammen med alle dine veninder, hvor heldig har man lige lov at være?! Og så ville jeg stoppe den der, og nyde der er en lyst i klassen til at invitere og dermed arbejde foe det gode fællesskab.
Hvis min datter blev ved at tro ingen ville komme til hendes men til veninden, ville jeg nok på en eller anerkendende måde høre hvorfor, for så tror jeg der stikker lidt præteen usikkerhed under, og så ville jeg anerkende de følelser, men stadig tale problemet med to fødselsdage ned.
Tænker egentlig også hvorfor, hvorfor skulle pigerne dog ikke ønske st deltager en fødselsdag om søndagen hvis de har været til fødselsdag om lørdagen, og hvorfor skulle forældrene dog støtte dem i det valg. Det ville jeg absolut ikke høre som forælder. Plus min datter og hendes veninder (som lige er 1-2 år ældre) er sammen konstant, hun tog til konfirmation den ene dag, gik fra den direkte til sleepover for at stå op tage ned til sit teaterhold, vende hjemme kl 16, hvorefter 4 piger slog lejr på hendes værelse til efter aftensmaden. De skulle jo meget gerne elske at være sammen, og ikke se det Som hårdt arbejde
Anmeld
Citér